pro Alexix (Satanka, 26. 09. 2007 20:04)
Jasně že počkáme až se nám ozveš. Měj se hezky.
kniha (alexis, 26. 09. 2007 18:30)
ok ale budes si muset pockat pac sem v zahranici az se dostanu co cz jestli to teda nevadi
pro Alexis (Satanka, 26. 09. 2007 10:59)
Ahojky Alexis. Je víc než jisté, že existuje víc než 3D, musí se teda počítat, že v jiné dimenzi je jiná realita a jiný čas. Zatím nejde prolomit bariéru tak, aby se tam i zpátky dostal člověk bez těžkého poškození, takže nám nezbývá nic jiného, než teoretizovat a nebo snít. Bylo by milé, kdybys nám třeba něco zásadního z té knihy napsala, určitě si to všichni rádi přečtem. Je hodně lidí, které to zajímá, ale knihu si kvůli tomu koupit nepůjdou. Děkuju za komentář.
pro Jirku (Satanka, 26. 09. 2007 10:52)
Jelikož žádnej člověk není bez hříchu, přijdou tam všichni, ale jestli jsou tvoje hříšky malý, tak se neboj, převedu tě do administrativy, to víš, i v pekle je tlačenka.:-D:-D
realita (alexis, 26. 09. 2007 10:37)
tak me napada ze lze-li cestovat casem, tak automaticky krome te nasi reality te kterou prave prozivame, musi existovat i jina ta, ktera uz byla nebo bude, to znamena ze i ja existuji ted nekde a delam to co jsem delala pred 20 lety nebo i pred tydnem nebo to co bude delat za 2o let tim padem to vypada tak ze neni minulost ani budoucnost ale jen pritomnost nebo vlastne cas neexistuje,jinak by cestovani casem nebylo mozne cetla jsem o tom zajimavou knihu z nakladatelstvi dialog liberec z cyklu nejvetsi zahady sveta kniha se jmenuje cestovani casem tusim.
pro Satanku (Jirka teď už bez x, 23. 09. 2007 23:00)
Nevim ještě jsem tam nebyl:-p myslíš že bych se měl bát?
Saty (24Jirka, 09. 09. 2007 22:18)
no já jsem teď jirka s přívlastkem, jako víno, ale ještě ne kabinetní, do politiky nedělám
Jirkovi (Satanka, 08. 09. 2007 21:59)
Překřtila jsem tě Jirko na Jirku-x proto, protože jste se tu vyskytli dva Jirkové a byl by zmatek, ale už dobrý, nechám tě zase Jirkou, protože ten první Jirka už není Jirka, ale 24Jirka, chápeš?:-DD
Co s tebou dělá to peklo?? Bojíš??
Co s tebou dělá to peklo?? Bojíš??
chytrákovi (Satanka, 08. 09. 2007 21:52)
Stálé bydliště - Hrad Houska, hluboké podzemí. Chceš mi nosit poštu? Bacha, je tam velkej sešup a nahoru to jde jen se svolením strejčka. Soused Mates má kancelář hned vedle. Má na starosti bránu, ale moc se nenadře, inovace...už je na fotobuňku, takže jen sedí na dvou židlích a kyne, až se mu z toho zmenšujou rohy.
Pro Satanku (Jirka-x, 08. 09. 2007 21:32)
Aha ja zopomnel... Peklo no jo:-)
P.S.:proc jsi me vlastne prekrtila na Jirku-x
P.S.:proc jsi me vlastne prekrtila na Jirku-x
bojim,bojim! (chytrák, 07. 09. 2007 16:44)
Cha,Cha to já nemůžu nakopnout nikoho,protože nemám souseda,ale musí se ti nechat že jsi sebevědomá.Kdo(a kde) je tvůj soused(myslím tím město vesnici...).
pro Jirku-x (Satanka, 04. 09. 2007 00:14)
Pokud by agresor tohle zkoušel na mýho souseda, byl by v p....i celej, nejen jeho bota, to je zase zákon "Velkýho kotle."hihi, takže tvoje teorie je pouze relativní a moje tvrzení skutečnost.
A vis co je to relativita? (Jirka-x, 03. 09. 2007 23:42)
Vysvetluje ji tzv. Botův zákon.
když si nekdo nazuje těžkou botu, rozběhne se a kopne jí svého souseda přímo do řiti. Tak potom agresor má botu v prdeli, soused má botu v prdeli, ale ten agresor je na tom pořád relativně líp.
když si nekdo nazuje těžkou botu, rozběhne se a kopne jí svého souseda přímo do řiti. Tak potom agresor má botu v prdeli, soused má botu v prdeli, ale ten agresor je na tom pořád relativně líp.
pro Jirku-x (Satanka, 02. 09. 2007 10:32)
Ahojky Jirko, teorie relativity je pojem velice relativní a teoretický, takže tady také nemůžem počítat s jistotou, stejné je to u Malleta. Je to jen výzva, droga pro supermozky, kterým to nedá spát a snaží se tomu všemu přijít na kloub. Myslím si že tohle je sousto, na které člověk jen tak lehce nedosáhne, nikdy se mu to nepodaří a zůstane to jen v dráždivé fantazii a sci-fi filmech. Na druhou stranu, "nikdy" se nemá říkat nikdy. Tak jak to tady někde dole řekl Bohouš, jednoducjé odpovědi neexistují.
Jirkovi z CH. (Satanka, 02. 09. 2007 10:17)
Jééé, já myslela že odpovídám tobě Jirko, i když jsem se malinko divila té poslední větě. :-D
Jirkovi (Jirka, 01. 09. 2007 23:19)
nazdárek, jednou k tomu muselo dojít nechceš si tam dát nějakej rozlišovací znak?
Nedočet (Jirka, 31. 08. 2007 21:54)
Ahoj, cestování časem naprosto vylučuje Einsteinova teorie relativity, tedy za předpokladu, že je pravdivá, teoreticky by podle ní bylo možné cestovat časem ale pouze vpřed... Teoreticky by čas měl jít zastavit (např. u tzv. bodu absolutní hustoty v nitru černých děr ale kdo ví) jinak existence červích děr, pokud vím, není prokázána... Takže tenhle článek nevim nevim ale jinak se mi tenhle blog opravdu moc líbí...
Oprava Satance (Bandy, 28. 08. 2007 21:25)
Mailer je Norman. Ne ,Ronald.
Satance (Bandy, 28. 08. 2007 21:23)
Znám "Stroj času" od několika autorů.Verne,například. Jméno Ronald Mailet je pro mne neznámé a neznám zdroj, jak k němu dospět.Není on Mailer ?
Jurovi (Bandy, 28. 08. 2007 21:17)
Uniklo Ti, že ve stejné předscéně, tentýž umělec prohlásil před Tebou citovanou větou, že: "Čas je pojem relativní ".
pro Juru (Satanka, 28. 08. 2007 14:31)
Ahojky Juro, přečti si "Stroj času podle Ronalda Malleta", dostalo se mi to zrovna do ruky, tak jsem to dala rovnou na stránku. Je to docela zajímavý,jsem zvědavá, co mi pak na to povíš. Odpovídám ti opožděně, protože jsem byla na dovče, byla jsem na sluníčku, lezla na skály i stromy a bylo krásně. Tak zatím čauky.
Cestovat v čase nelze (Jura, 22. 08. 2007 09:37)
Děcka, mějte rozum, vždyť jsou to všecko nesmysly. "Čas existuje jenom v lidské představě. Čas si vymysleli lidi aby věděli od kdy do kdy a co za to!" To řekl p. Werich, víte? Přemýšlejte o tom, prosím. A neseďte tady u té obrazovky a vyjděte ven na sluníčko, je tam tak krásně. Vylezte na nějaký strom nebo na skálu. Cestovat v čase stjně nikdo nechce.. Jura
Araklains (Jirka, 19. 08. 2007 13:14)
No tak ti nevím, ale to byl vtip
jirkovy (Araklains, 09. 08. 2007 23:02)
zajimave jake problemi mas uz sem slisel hodne veci ale tohle jeste ne
Jirkovi (Hemenex, 23. 05. 2007 21:13)
Já už měl strach, že bud k snídani :-D
pbavsš (Jirka, 23. 05. 2007 18:53)
chybí : s / ono to pak mění smysl /
omlouvám se ale jsem disharmonický disgrafik
omlouvám se ale jsem disharmonický disgrafik
pro bandy a vajíčka se šunkou (Jirka, 23. 05. 2007 18:50)
no tedy váma bych chtěl fakt snídat
Drahý Jirko (Hemenex, 22. 05. 2007 22:45)
Bohužel je to všechno přesně naopak:
Existence časoprostoru není podmíněna blokem v lidské DNA ale blok v lidské DNA je podmíněn existencí časoprostoru. Neboli, nebylo by časoprostoru, nebylo by ani potřeba bloku v lidské DNA, protože ten by zcela zjevně konvergoval k nule (i kdyby byly původní hodnoty zadané prvotním hybatelem jakékoliv). Tak jest.
PS: blok v DNA nebyl, není a nikdy nebude 14. ale vždy 13. kapka !!!
Existence časoprostoru není podmíněna blokem v lidské DNA ale blok v lidské DNA je podmíněn existencí časoprostoru. Neboli, nebylo by časoprostoru, nebylo by ani potřeba bloku v lidské DNA, protože ten by zcela zjevně konvergoval k nule (i kdyby byly původní hodnoty zadané prvotním hybatelem jakékoliv). Tak jest.
PS: blok v DNA nebyl, není a nikdy nebude 14. ale vždy 13. kapka !!!
Bandy (Jirka, 21. 05. 2007 22:37)
blok v DNA je čtrnáctá kapka
Dobře ,Jirko ! (Bandy, 21. 05. 2007 21:56)
Nech si je. Ale...
Ten blok v DNA, nevím co to je. A to nesmím nechat jak to je.
Ten blok v DNA, nevím co to je. A to nesmím nechat jak to je.
tfuj (Jirka, 21. 05. 2007 16:12)
Bandy dej pokoj já rád věci tak jak jsou.
K Jirkovi na ufa (Bandy, 20. 05. 2007 22:15)
Musíš změnit vstupní podmínky, protože platí, že vše je podmíněno existencí časoprostoru bez ohledu na to, kdo ho stvořil. Přísahám, že já to nebyl.Ale mě se nikdo neptá. To ten blok v DNA
ufa (Jirka, 20. 05. 2007 18:47)
Jestli vám dobře rozumím existence časoprostoru je podmíněna blokem v lidské DNA a\a tedy jsme vlastně omylem navázali svoje bytí na původní hodnoty zadané prvotním hybatelem?
Pro Hemenex (Bandy, 02. 03. 2007 21:54)
Dokonalé. Blahopřeji.
Prosím neber to jízlivě. Blahopřeji Ti doopravdy
Prosím neber to jízlivě. Blahopřeji Ti doopravdy
pro Jirku Malíře (Hemenex, 02. 03. 2007 18:59)
trapný dotazy:
co je to "nehmatatelně vyjádřené funkce hmoty"? "záznamové funkční medium s bezrozměrnou povahou"? "Připouštím existenci nejmenšího možného změřitelného časového úseku,avšak čas není způsoben jistými částicemi,které ho nesou" - to je jedna věta nebo jich je víc? Nebo se ti při kopírování ztratil střed věty?
"vztah mezi příčinou a následkem ... je vlastně celá logika,jelikož popisuje silové působení částic ve vesmíru a tím dává vzniknout celé logice události" Vztah je logika, která dává vzniknout logice, chápeš alespoň ty co jsi napsal?
"Jednosměrný tok času je způsobeno nerovnoměrností silové interakce v prostoru" Čas teče i jinými směry? A co to je silová interakce v prostoru?
A na úplný závěr:
"čas sám o sobě nemá význam" Jsem zvědavý co bys tvrdil když bys seděl na rozpálené plotýnce ... (viz. přednáška A.Einstein - relativita času)
co je to "nehmatatelně vyjádřené funkce hmoty"? "záznamové funkční medium s bezrozměrnou povahou"? "Připouštím existenci nejmenšího možného změřitelného časového úseku,avšak čas není způsoben jistými částicemi,které ho nesou" - to je jedna věta nebo jich je víc? Nebo se ti při kopírování ztratil střed věty?
"vztah mezi příčinou a následkem ... je vlastně celá logika,jelikož popisuje silové působení částic ve vesmíru a tím dává vzniknout celé logice události" Vztah je logika, která dává vzniknout logice, chápeš alespoň ty co jsi napsal?
"Jednosměrný tok času je způsobeno nerovnoměrností silové interakce v prostoru" Čas teče i jinými směry? A co to je silová interakce v prostoru?
A na úplný závěr:
"čas sám o sobě nemá význam" Jsem zvědavý co bys tvrdil když bys seděl na rozpálené plotýnce ... (viz. přednáška A.Einstein - relativita času)
Pro Jirku Malíře (Bandy, 24. 02. 2007 21:55)
Požádala mě Satanka, abych v této věci byl jejím mluvčím. Nejsem dost pyšný na to, abych mluvil za ni. Ani mi to nepřísluší. Smím Ti,ale podle jejího pověření sdělit svůj názor.
Začněmě časem. a prostorem. Mám pocit, že se nesprávně vyjadřuješ. Souhlasím s Tebou, že jsou to veličiny disabsolutní, pokud změníš vstupné podmínky.
Jenže. Zvedám prst a říkám :"pozor" Prostor a čas, jsou formou existence hmoty.A nic z toho není funkcí něčeho. Funkce znamená, že něco na něčem závisí, za nějakých podmínek. Tady to neplatí Nejsou sílová působení bez hnoty prostoru a času. Jak víš, že něco na sebe jakkoliv působí, když nevíš, jestli to existuje. Nevím, kolik je Ti let (Ujišťuji Tě, že Jakýkliv věk Tě v mých očích nedegraduje).Já si pamatuji ze školy základní teze filozofií (množné číslo není překlep). Je ta materialistická a ta idealistická. Ve stěžejním díle V.I.Lenina (to ještě nehovořil o komunismu), která se jmenuje Materialismus a empiriokriticismus, autor tvrdě obhajuje materialistické pozice, podle kterých, a to je zásadní, hmota existuje bez ohledu na naše vědomí. Tím se dostal do sporu s pány (bylo jich víc, jen si všechny nepamatuji) Hegelem a Plechanovem, podle kterých je existence hmoty spojena s našimi počitky. (jen v této knize jsem potkal výraz "počitek " a přesto jsem měl hned napoprvé pocit, že mu rozumím) a je na nich závislá.Česky řečeno, co nevidím, neexistuje. Ijá,stejně jako Einstein i Lenin (ta kurva komunistická) jsem se připojil k materialistům.
Hmota tedy existuje jen v čase a prostoru. Nejsou mezi nimi síly. Jsou to formy existence. Dále o hmotě hovoří Newtonovy zákony. Ty jsou mimo jiné i o sílách.
A ještě jsem neskončil. Satanka by mi neodpustila, kdybych se nepokusil opravit ještě jednu Tvoji malou nepřesnost. Nevím, z jakého jazyka slovo kauzalita pochází. Do češtiny se překládá jako příčinnost. Znamená tudíž, že nejde jen o vztah mezi příčinou a následkem. Je nutno připočíst dva další vztahy. Ten mezi příčinou a příčinou a ten mezi následkem a následkem. Fyzikálně to může být blbost,i když si nejsem jistý, ale česky to tak je.
A teď neví jak skončit. abys se mnou hovořil i zítra. Bylo by mi líto, kdyby ne. Ahoj.Přeji hezký večer Jiří Malíři.
Začněmě časem. a prostorem. Mám pocit, že se nesprávně vyjadřuješ. Souhlasím s Tebou, že jsou to veličiny disabsolutní, pokud změníš vstupné podmínky.
Jenže. Zvedám prst a říkám :"pozor" Prostor a čas, jsou formou existence hmoty.A nic z toho není funkcí něčeho. Funkce znamená, že něco na něčem závisí, za nějakých podmínek. Tady to neplatí Nejsou sílová působení bez hnoty prostoru a času. Jak víš, že něco na sebe jakkoliv působí, když nevíš, jestli to existuje. Nevím, kolik je Ti let (Ujišťuji Tě, že Jakýkliv věk Tě v mých očích nedegraduje).Já si pamatuji ze školy základní teze filozofií (množné číslo není překlep). Je ta materialistická a ta idealistická. Ve stěžejním díle V.I.Lenina (to ještě nehovořil o komunismu), která se jmenuje Materialismus a empiriokriticismus, autor tvrdě obhajuje materialistické pozice, podle kterých, a to je zásadní, hmota existuje bez ohledu na naše vědomí. Tím se dostal do sporu s pány (bylo jich víc, jen si všechny nepamatuji) Hegelem a Plechanovem, podle kterých je existence hmoty spojena s našimi počitky. (jen v této knize jsem potkal výraz "počitek " a přesto jsem měl hned napoprvé pocit, že mu rozumím) a je na nich závislá.Česky řečeno, co nevidím, neexistuje. Ijá,stejně jako Einstein i Lenin (ta kurva komunistická) jsem se připojil k materialistům.
Hmota tedy existuje jen v čase a prostoru. Nejsou mezi nimi síly. Jsou to formy existence. Dále o hmotě hovoří Newtonovy zákony. Ty jsou mimo jiné i o sílách.
A ještě jsem neskončil. Satanka by mi neodpustila, kdybych se nepokusil opravit ještě jednu Tvoji malou nepřesnost. Nevím, z jakého jazyka slovo kauzalita pochází. Do češtiny se překládá jako příčinnost. Znamená tudíž, že nejde jen o vztah mezi příčinou a následkem. Je nutno připočíst dva další vztahy. Ten mezi příčinou a příčinou a ten mezi následkem a následkem. Fyzikálně to může být blbost,i když si nejsem jistý, ale česky to tak je.
A teď neví jak skončit. abys se mnou hovořil i zítra. Bylo by mi líto, kdyby ne. Ahoj.Přeji hezký večer Jiří Malíři.
KAUZALITA (JIŘÍ MALÍŘ, 24. 02. 2007 21:18)
Kauzalita je vztah mezi příčinou a následkem.Tento vztah je vlastně celá logika,jelikož popisuje silové působení (interakci)částic ve vesmíru a tím dává vzniknout celé logice události.Jednosměrný tok času je způsobeno nerovnoměrností silové interakce v prostoru.
ČAS (JIŘÍ MALÍŘ, 24. 02. 2007 21:02)
Podle mě je čas a prostor disabsolutní a jsou to nehmatatelně vyjádřené funkce hmoty.Připouštím existenci nejmenšího možného změřitelného časového úseku,avšak čas není způsoben jistými částicemi,které ho nesou.Kdybychom hledali čas,se zlou bychom se potázali,protože čas sám o sobě nemá význam.Je to pouze záznamové funkční medium s bezrozměrnou povahou.
Bohoušovi (Satanka, 20. 01. 2007 09:38)
Hezké, má to něco do sebe.
Bajka o dvou žabách. (Bohouš, 20. 01. 2007 08:32)
Byly jednou dvě žáby, jedna žila v moři a druhá ve studni. Neopustila jí celí svůj dosavadní život.
Jednou navštívila ta mořská žába tu žábu ve studni, a začali se bavit.
Holka, ty to tady máš nějaké malé, povídá ta mořská.
Malé, jak to myslíš, malé?
No prostě malé, to jsi nikdy neviděla mořě, nebo co ?
No, neviděla, co je to moře?
Moře je obrovské množství vody, to je moře.
Jak to myslíš obrovské. Chceš snad říci že to moře je ještě větší než tahle studna?
Je neskutečně větší.
Jak větší,o půlku?
Né, je obrovské.
Jak, obrovské? Jako dvě tyhle studny?
Né, to se nedá vysvětlit, pojď se mnou a já ti to ukážu.
No tak se žába ze studny nechala přesvědčit a šla.Cestou neustále vyzvídala jak velké to moře vlastně je.Konečně vyšli na kopec a pod nimi bylo moře. Žába ze studny se na něj pozorně zadívala a co se nestalo. Vybouchla jí hlava.
My všichni žijeme ve studni.
Jednou navštívila ta mořská žába tu žábu ve studni, a začali se bavit.
Holka, ty to tady máš nějaké malé, povídá ta mořská.
Malé, jak to myslíš, malé?
No prostě malé, to jsi nikdy neviděla mořě, nebo co ?
No, neviděla, co je to moře?
Moře je obrovské množství vody, to je moře.
Jak to myslíš obrovské. Chceš snad říci že to moře je ještě větší než tahle studna?
Je neskutečně větší.
Jak větší,o půlku?
Né, je obrovské.
Jak, obrovské? Jako dvě tyhle studny?
Né, to se nedá vysvětlit, pojď se mnou a já ti to ukážu.
No tak se žába ze studny nechala přesvědčit a šla.Cestou neustále vyzvídala jak velké to moře vlastně je.Konečně vyšli na kopec a pod nimi bylo moře. Žába ze studny se na něj pozorně zadívala a co se nestalo. Vybouchla jí hlava.
My všichni žijeme ve studni.
Bohoušovi. (Satanka, 19. 01. 2007 12:58)
Jsou tři cesty - ANO - NE - MOŽNÁ -. Stojím na cestě MOŽNÁ a snažím se přesouvat poznatky do zbývajících dvou, ale nějak mi to nejde, stojím pořád na místě. Řekni mi tu bajku prosím.
Satance (Bohouš, 19. 01. 2007 08:48)
Nezlob se, ale já si myslím že potlačuješ.Hledáš jednoduché odpovědi které neexistují.Pokoušíš se věci, které se nedají prakticky pochopit sformulovat do několika jednoduchých pravd.Tibeťané mají bajku o dvou žábách. Znáš jí?
Satance (Bohouš, 19. 01. 2007 08:41)
Smát se umíme všichni, ale málokdo se dokáže ze srdce zasmát sám sobě. To se nedá naučit, to musí přijít. Potíž je v tom, že se před tím musí prožít docela dost malérů.Jsme tak trochu jako železo, to když má mít nějakou kvalitu tak se také musí zakalit.Teď jsi mladá, máš před sebou dlouhou cestu a na tu potřebuješ životní nadčení. To je trochu jako adrenalin, dodá nám chvilkově sílu ale dlouho nevydrží.
Bohoušovi (Satanka, 18. 01. 2007 23:09)
Právě že nic nepotlačuju, nechávám tomu volný průběh a takhle to dopadá. Asi to bude trvat, než se začnu smát. Teda směju se skoro pořád a ráda, ale chtěla bych poznat právě ten smích, o kterém mluvíš.
Satance (Bohouš, 18. 01. 2007 09:12)
Ty mě nerozumíš.Pokavaď ti začne kecat podvědomí do života máš v podstatě dvě možnosti.
Buď se tomu začneš bránit a potlačíš to,a nebo tomu necháš volný průběh. Vědoní i podvědomí, oboje jsi ty.To vědomí je ti jenom blišší. Je to ale vědomí čerstvě narozeného dítěte které je naštvané že mu někdo jiný kecá do života. Nech to plynout, možná příjde doba kdy se sama sobě zasměješ.
Buď se tomu začneš bránit a potlačíš to,a nebo tomu necháš volný průběh. Vědoní i podvědomí, oboje jsi ty.To vědomí je ti jenom blišší. Je to ale vědomí čerstvě narozeného dítěte které je naštvané že mu někdo jiný kecá do života. Nech to plynout, možná příjde doba kdy se sama sobě zasměješ.
Bohoušovi (Satanka, 18. 01. 2007 00:22)
(Satanka, 18. 01. 2007 00:16)Bohouši,- nevím, jen tuším, jasnej mi je jen ten konec a moje podvědomí se mi plete stále víc do vědomí. Vím jen jedno, máme si od života vzít všechno co nabízí, v ničem, co nám dělá dobře se nemáme omezovat a dopřát si to, po čem toužíme. Myslím, že bys to měl udělat taky. A ty tvoje poslední slova nevidím tak jednoduše, jsem jako buldok. Hned tak něco mně nepřejde.
Satance (Bohouš, 17. 01. 2007 11:33)
Přečetl jsem ty slova od Omara Cajjáma. Dobrý. Něco ti ale řeknu. Tam někde uvnitř sakramensky dobře víš co jsme až to tady skončí, taky víš že ty naše pozemcké životy jsou vlastně filmy s jasně daným koncem. A my si je jen tak prožíváme aby bylo nějaké to vzrůšo.U tebe se hádá tvé rozvijející se vědomí s tvojím povědomím. Vědomí je to co se narodilo s tebou, jako s Hankou.To je dobrý. Nech to plynout a přestań kopat kolem sebe.To že se ti ta představa nezamlouvá přičítej své mladické nezralosti.To přejde.
Bohoušovi (Satanka, 15. 01. 2007 23:49)
Přebírám se v tom statečně. K čemu jsem dospěla? Je to všechno o fantazii, která jednou,- možná - bude realitou. Souhlasím s tebou, že život jedince nemá pro zemi, ani pro lidstvo žádnou důležitost, ale pro jedince je tou nejcennější věcí. Dala jsem si na stránku "Začalo to pohádkou" pár slov od OMARA CHAJJÁMA, nedávno jsem je dostala a nevím proč,moc se mi líbí. Přečti si je prosím.
Satance (Bohouš, 12. 01. 2007 21:56)
Nedávám ti za uši,o tématech kterými se zabýváš přemýšlím od svých dvanácti let.To je už déle jak třetina století.Zpočátku jsem si také myslel že na všechno stačí rozum, a že my, a jenom my jsme páni svých životů.Čím víc ale člověk ví, tím více vidí provázanost všeho a naprostou jedinečnost a zároveň absolutní nedůležitost jednoho lidského života.Tak, a teď si to přeber.
Bohoušovi (Satanka, 11. 01. 2007 17:52)
Co mi to děláš? Když mám z něčeho obavy, tak mě uklidňuješ a když se nad něco povznesu, dáš mi za uši. Nejdřív se mi to zdálo na hlavu, ale když jsem nad tím přemýšlela, tak máš docela pravdu. Jen je tu jedna maličkost, odstranění jednoho člověka z historie by nebylo odstranění jednoho člověka, ale všech jeho potomků a to je docela hustý.
Satance (Bohouš, 10. 01. 2007 22:58)
Já bych zas tak klidný nebyl. Pokud by se někdo vrátil zpět a způsobil by to, že by se nějaký můj předek nenarodil, myslím zě by to ovlivnilo všechno o toho okamžiku až do teď. V tom horším případě by opravdu zmizelo vše co by tu potom nemělo být.Kdyby se to totiž nestalo, byly by tady na jednom místě a ve stejném čase dvě různé reality.No a jestli existuje opravdu možnost v čase cestovat, může se to stát kdykoli.
Hackí (Satanka, 09. 01. 2007 19:18)
Ahojky. Myslím že se o svojí existenci nemusíš bát. Jsme tu a to znamená, že se jim to nepovedlo,(mluvím o čase budoucím) nebo nemají zájem měnit historii. Třeba ale budeš žít v době kdy se to lidem podaří uskutečnit, ale jako někdo úplně jiný. Zatím je to jen jakési fantazírování. Jediný co si myslím je, že lidé nedají pryč ruce od ničeho, co dráždí jejich zvědavost. Pokud budou mít podmínky a možnosti, věřím, že i cestování časem se jim podaří.
Jejda (Hackí, 09. 01. 2007 16:34)
Já si tedy myslím, že by od takových věcí měli dát lidi ruce pryč. Co kdyby se jim povedlo cestovat časem, i když to svým zp§sobem není možné, a změnili historii. Co kdyby jsme třeba mi nebyli díky tomu?
pro Gotrek (Satanka, 07. 01. 2007 01:17)
Tak tohle se mi zdá úplně šílené, ale na druhou stranu, zákony ve vesmíru jsou zcela jiné, než jaké vnímáme na zemi. Kdo ví, možná to je utopie, možná na tom něco je.
Čas? (Gotrek, 31. 12. 2006 13:37)
Všechno závisí na definici toho, co to vlastně je.Dle mě by se dal oznčit pouze za:"Vzájemná poloha telěs."Čili když v celým vesmíru vrátím tělesa do původních pozic,vrátím i čas.Stejně na to nemáme technologii.
Neboj se. (Satanka, 16. 12. 2006 21:09)
Nebojím se, jen o tom uvažuju. Kdyby bylo všechno tak jak říkáš, bylo by to v pohodě a vlastně, kdyby z budoucnosti někdo zasahoval do minulosti, už bysme tím měli být vlastně ovlivněni. Jak to tak vypadá, buď se cestování časem nepodaří, a nebo se lidé v budoucnu vyhnou zasahování do minulosti, protože budou mít jiné starosti.
Neboj se. (Bohouš, 14. 12. 2006 10:23)
Starý dobrý Albert nám ukázal teoretickou možnost cestování časem.Přečetl jsem bezpočet knih a úvah zabývajících se tímto tématem.Jedna věc je jasná, teoretická možnost tady je.
Zastávám názor že hlavním zákonem vesmíru je zákon příčiny a následku. Každý následek má svojí příčinu, příčina je následkem jiné přičiny a tak dále a tak dále. Tak je to od nepaměti a bude to tak až do konce. Jakýkoli zásah do minulosti by způsobil nebývalý chaos. Minulost ovlivňuje přítomnost a přítomnost plynule přechází v budoucnost.Dá se tedy říci že se jedná o jednu veličinu. I když to z našeho pohledu tak nevypadá, mimulost, přítomnost i budoucnost jsou součástí jednoho celku.
Jakýko-li hnotný objekt poslaný do minulosti by zasáhl do vývoje událostí v dané době, a tím i v době následující.
Pokud by jsme na našem stupni vývoje ovládli tuto technologii, důsledky by byly bezpochyby katastrofální. Nemyslím si ale že to hrozí.
Zastávám názor že hlavním zákonem vesmíru je zákon příčiny a následku. Každý následek má svojí příčinu, příčina je následkem jiné přičiny a tak dále a tak dále. Tak je to od nepaměti a bude to tak až do konce. Jakýkoli zásah do minulosti by způsobil nebývalý chaos. Minulost ovlivňuje přítomnost a přítomnost plynule přechází v budoucnost.Dá se tedy říci že se jedná o jednu veličinu. I když to z našeho pohledu tak nevypadá, mimulost, přítomnost i budoucnost jsou součástí jednoho celku.
Jakýko-li hnotný objekt poslaný do minulosti by zasáhl do vývoje událostí v dané době, a tím i v době následující.
Pokud by jsme na našem stupni vývoje ovládli tuto technologii, důsledky by byly bezpochyby katastrofální. Nemyslím si ale že to hrozí.