pro Bandyho
(555, 14. 10. 2009 14:48)
555
(Bandy, 14. 10. 2009 1:23)Stačilo jen říct, že ti chutná
Úsvit Naděje
(555, 13. 10. 2009 22:40)
Malá kapička-čili ryzí démant
Spadá na Zem potřísněnou krví
Je příliš čistá
Sic pravda je, že bude poskvrněna
On přijde a bude klamat
(kdo naslouchá, ten ví)
Z Bludného města
Řeč Jeho bude čestná
šestset šedesátá šestá...
...cesta.
Kapička se zarmoutí,
Proč celičký Svět se hroutí?
Krví ztmavne, tmou a žalem,
Touží po slovíčku vřelém.
Poslední den se dočká, maličká,
Osvobodí se její dušička.
Zas se bude lesknout celičká,
Zazpívá-jednou-hrdlička.
-až potom, co na věčnost se odebere.
pro 555
(Saty, 17. 9. 2009 9:38)Opravdu to má tvoji adresu, prostě jsi zapoměla. Je to celkem pochopitelný, zvlášť, když píšeš na víc míst, ale to neva, stávaj se horší věci, ale ty jsi uvedla, že přesně v ten datum, kdy je příspěvek napsaný, byla jsi hodně vzdálená od domova a bez přístupu k internetu. V tom případě jsi to opravdu psát nemohla, ale přesto to z tvého počítače odešlo. Jediné možné vysvětlení je, že má ještě někdo jiný přístup k tvému PC a napsal to za tebe...nebo že by temné síly?:-DD.
pro Saty,
(555, 12. 9. 2009 20:47)tak teď jsem vážně zmatená. Ne opravdu jsem přesvědčená o tom, že jsem to nepsala. No právě, že tam není nic za co bych se měla stydět...právě proto bych si přece nevymýšlela, že jsem to já nepsala. Jé fakt nevim. Asi jsem blbá, ale vážně si to nepamatuji..
pro 555
(Saty, 11. 9. 2009 21:43)Každý příspěvek má adresu PC, z kterého je psán. Tak jak mi vysvětlíš že komentář 30. 07. 2009 12:51 o kterém tvrdíš, že jsi jej nepsala má stejnou IP adresu jako tvůj dnešní a všechny ostatní? Nejsem na webu sama kdo má přístup a klíč k webu, tudíž může se podívat na IP adresy každého přispěvatele.
Promiň, ale nechápu, proč se k tomu nechceš znát, když je to psáno z tvého PC. Nedivila bych se, kdyby tam bylo napsáno něco, za co by ses mohla stydět, ale tak to není. Prostě nechápu. Achjo...
pro Saty,
přesně tak. Mrzí mě, že jste moje myšlenky v jiných diskuzích nepochopili a uvěřili tomu, že jsem to mohla napsat já. Achjo...:)
pro 555
(Saty, 1. 9. 2009 17:35)Tím chceš říct, že jsi komentář 30. 07. 2009 12:51 nepsala?
EHM
(555, 1. 9. 2009 17:28)Pro Saty,
(555, 30. 07. 2009 12:51)(zajímavé je, že touhle dobou jsem byla 3000km od svého domova bez přístupu k internetu) TO SI MÁM POKAŽDÉ VYMÝŠLET NOVEJ NICK? X)??
Lež proti lži
(neverici, 31. 8. 2009 10:07)Jedni tvrdí, že zmrznem, druzí tvrdí, že dojd k přehřátí. A spekulanti pak z toho dělají závěry o apokalypse, obojí se jim hodí. Země je úplně blbá a nedokáže si s ničím poradit. Když se teorie oteplování dá na jednu misku vah a teorie ochlazování na druhou misku vah, tak na čem budou spekulanti stavět svoje teorie? Tady je například článek o ochlazování v důsledku skleníkových plynů: http://neviditelnypes.lidovky.cz/ekologie-globalne-oteplene-lodicky-du4-/p_spolecnost.asp?c=A090819_095317_p_spolecnost_wag
555
(Bandy, 2. 8. 2009 12:11)Ježíš, spasitel, nepřišel proto, aby zachránil Zemi před apokalypsou. Ten přišel spasit naše duše před branami pekelnými, kdyby náhodou k nějakým apokalyptickým jevům došlo. Zatím nic, ale jednou to přijde.(I jehovisti to říkají).Tak jestli chceš, pak věř tomu, že po smrti bude Tvá duše spasena. Ježíš to má v referátu.
Pro Saty, (555, 30. 07. 2009 12:51)
pro 555 (Saty, 30. 07. 2009 09:05)
zajímavé, (555, 28. 07. 2009 15:05)
pro všechny, (555, 27. 07. 2009 21:21)
Dík (Milda, 09. 07. 2009 20:08)
Saty (Bandy, 01. 07. 2009 19:25)
pro Bandy (Saty, 29. 06. 2009 22:32)
Něco o světě (Bandy, 29. 06. 2009 16:41)
Saty, (......, 28. 06. 2009 14:22)
Čas...je na nás jaké si zvolíme tempo. Jen ať je to správné.
pro ... (Saty, 28. 06. 2009 00:19)
Saty (......, 25. 06. 2009 13:25)
pro .... (Saty, 24. 06. 2009 20:01)
nevim komu to mám adresovat (......, 24. 06. 2009 17:31)
Saty (Bandy, 19. 06. 2009 20:57)
pro Bandy (Saty, 14. 06. 2009 09:27)
Velká popelnice (Bandy, 30. 05. 2009 14:45)
pro tečky (Saty, 25. 05. 2009 00:32)
................. (......, 24. 05. 2009 20:51)
pro Bandy (Saty, 04. 05. 2009 11:32)
Saty (Bandy, 01. 05. 2009 21:06)
pro Bandy (Saty, 16. 04. 2009 09:41)
Já teda nemusím bejt u všeho...
pro DoHoDDu (Saty, 16. 04. 2009 09:40)
bandy ((DoHoDDa,, 13. 04. 2009 23:41)
globální oteplování (DoHoDDa, 13. 03. 2009 18:49)
pro Argenar (Saty, 26. 12. 2008 10:22)
Doba ledová (arengar, 26. 12. 2008 09:49)
Pro Saty (Bandy, 26. 09. 2008 16:50)
na povrch, kde chládne.
realysta (Bandy, 26. 09. 2008 16:38)
pro realystu (Saty, 21. 09. 2008 20:38)
pro Saty - klimatologové... (realysta, 21. 09. 2008 07:58)
Právě tak (nepochybně ale s menším dopadem) můžeme přemýšet o vlivu vlkých sopečných erupcí (zmiňuješ Santorini)- ostatně měli jsme (naši nedávní předkové) možnost pozorovat vliv Krakatoy - vliv na klima byl v řádu několika dnů...
NA klimatology pozor. Uvědom si, že příbuzný obor - meteorologie není schopan přesně předvídat počasí byŤ jen na několik dnů dopředu a sami argumenují nepřesností výpočetních modelů, nedostatečně dlouhou dobou pozorování,... Klimatologové se zabývají podstatně vyšším celkem předpovědi a že by věděli více než meteoroloové. (Pro srovnání - podnikový ekonom leckdy není schopen finančně plánovat svůj podnik - a acož teprve takový makroekonom, který předvídá a ekonomicky řídí celou společnost v rámci třeba státu... - ten je v mnohem větším stupni nejistoty a nepřesnosti.) Klimatologové se především snaží upozornit na to, že tu jsou a získat zájem a finance pro jejich činnost.
Sleduj trochu i webové stránky o astronomii a zjistíš, že ke zvyšování teploty dochází i na Marsu - čím to asi je? Dopady asteoridů? ˇ6E by ve stejnu dobu jako na Zemi? Činností lidí? - Žádní tam nebyli a těch pár sond, které přistály....
Globální oteplování je cyklický jev daný přírodními parametry - určitě v nich hraje roli i postavení Slunce a planet, sklony jejich os, aktivita SLunce a kdoví co ještě....
teplo (čaroděj, 06. 09. 2008 13:35)
Ahoj,proč chodit do doby ledové,stačí si vzpomenout na poloostrov Santorin a města tam ležící nyní se topící.
Tato města ovládala lodní dopravu a přilehlá moře,ale,několik století před Kristem tento poloostrov vyletěl do povětří a výrony plynů a kouře dokázali zatemnit slunce na několi dnů,popílek padal mnoho dní a zvuk prý obletěl zeměkouli několikráte,tento výbuch lze tak trochu přirovnat k výbuchu sopky KRAKATAU,tam zvuk výbuchu obletěl zemi třikrát a kouř na obloze zahalil celou zeměkouli.
Popílek padal mnoho dní.
Něco ale daleko hroznějšího může potkat lidstvo pokud se opravdu neumoudří,vzpomente na katastrofický film o katastrofě v YELOUKSTONU,výrony sopek které jsou pod tímto rájem mohou změnit život na naší planetě od základů,staneme na prahu nové etapy LIDSTVA,tady jsou věci na zamyšlení,dovedeme překrásně ničit přírodu jenom proto aby jsme měli více peněz nežli jiný.
Nezáleží nám na tom co přijde zítra ale to co je dnes a tedˇ.
Rádi předvádíme svoje JÁ,ale proč?
Dík za váš čas.
pro Davida (Saty, 04. 09. 2008 09:05)
Jesti si nebudeš vědět rady, přijď a já ti poradím.
nostradamus nake filmi (david s, 03. 09. 2008 16:15)
pro Leona (Saty, 10. 08. 2008 11:15)
saty (Leon, 24. 07. 2008 23:45)
pro Realystu (Saty, 13. 07. 2008 23:17)
přemýšlejte (Realysta, 12. 07. 2008 22:00)
Věříte, že vliv těchto nemnoha lidiček na devastaci životního prostředí byl takový, že způsobil globální oteplení?
Není střídání dob ledových s obdobími teplejšími odvěké a není způsobeno jinými vlivy než působením lidstva?!
pro pichala (Saty, 12. 07. 2008 00:56)
Skleníkové plyny (pichal, 09. 07. 2008 22:28)
pro B.+B. (Monika, 28. 03. 2008 14:23)
Bio, souhlasím, ale ještě lepší se mi zdá, koukat se okolo sebe, klidně i nad sebe a k tomu všemu i do sebe.
Bandymu (Bia, 28. 03. 2008 10:49)
Mé sličné (Bandy, 28. 03. 2008 01:42)
A teď můj pohled na věc je takový. Můžeme být to zelené na kameni, můžeme být i to tlející a je velmi pravděpodobné, že někde děláme bordel. (Myslím, my, jako lidstvo z pohledu ekologů). Já se ptám: "Co z toho jsem, kurva, zavinil já ? Co mí rodiče a mé děti ?"
Žiji v tomto světě a žiji rád. Je mi jedno jestli lidstvo je molekula nebo vládce vesmíru.Jsem rád, že je a že smím být na chvíli jeho součástí. Slibuji, že nezaneřádím vesmír. Myslím, že ani zemi. Tedy , ne moc.
pro Biu (Monika, 21. 03. 2008 13:34)
Monice (Bia, 18. 03. 2008 13:37)
pro Biu (Monika, 17. 03. 2008 13:54)
Bandymu (Bia, 16. 03. 2008 20:09)
Bandymu (Monika, 16. 03. 2008 15:18)
Smutná zpráva o životě na zemi. (Bandy, 16. 03. 2008 01:37)
Z kamenolomu přinesu holý kámen. Pohodím ho k plotku sousedovy zahrady (o svou si pečuji) a za měsíc, je na tom kamínku zeleno.
A teď to kontroverzní. Co, když lidstvo je to zelené na něčím kameni u sousedovy zahrady.
Úmyslně si nechávám svůj pohled pro sebe.
pro čaroděje (Saty, 08. 03. 2008 23:34)
pro Biu (Monika, 06. 03. 2008 18:53)
Apokalypsa u nás (Bia, 01. 03. 2008 15:57)
pokud dovolíte (od čaroděje, 23. 02. 2008 21:31)
Ze zájmu jsem si otevřel váš blog,docela mi zaujalo to co zde píšete velice se s tím ztotožnuji,pokud mi dovolíte malou poznámku.
Nedávno v jedno časopise otisknul už ale nevím kdo ,takovou dmněnku,proč vědci vytvořili třetihory,pokud vím tak některé stvoření ani v třetihorách nejsou a přesto je tam napasovali.
Dosti vědců tvrdí že naše planeta prodělala již několik generací života,čili nejsme první tvorové žijící na povrchu této matičky země.
Je zajímavé občas sledovat kde všude je život,sopouchy a tam jsou živé bakterie,slané vodní skupenství tam jsou živočichové,horké gejzíry a tam jsou bekterie,radioaktivní prostředí a tam žijí řasy.
Víte jsem fantasta a miluju tajemno,tak se ptám,jsme opravdu jediní na tomto kousku planety,jsme první na tomto kousku planety,možná není daleko doba kdy někdo najde něco co osvětlí že před námi tu už žili tvorové a inteligentní.
Je tomu někilok let co nalezli kladivo a odhadli jeho stáří na 100 000000 let,předtím nalezla jedna paní v Angli zlatý řetízek podivné struktury v kusu uhlí u kamen,bylo to černé uhlí,odkud se tam vzal ten řetízek a můžeme povídat dále a dále.
Děkuji za vás čas.
pro Biu (Dick, 13. 02. 2008 22:57)
Bio, mám takovou prosbu. hodil bych Ti to na osobní mail, nechci tím tady nikoho dráždit a vyvolávat přihlouplé reakce. Potom posoudíme, jestli to pustíme ven, ano? Pokud se nemýlím, tak jsi tu nedávno mailovou adresu uváděla. Najdu ji a pokusím se Ti popsat jednu z představ. Není to výtvor chorího mozku, ale jsou to docela zajímavé závěry jistě skupiny kvantových fyziků ve spolupráci s experimentální psychologií. Tak nevím, nakolik Tě to bude zajímat, ale zajímavé to rozhodně je!
Dobrou.... Dick
pro Biu (Dick, 13. 02. 2008 22:42)
No a tím mohutným podnětem bylo myšleno nalezení a vysvětlení toho časového paradoxu. Je to nepříjemné, ale je to tak.
Bio, zatím hezkou noc, zítra jedu do Prahy, třeba se něco dozvím.
Zdravím, Dick
pro Dicka (Bia, 13. 02. 2008 22:38)
To, že ta simulace vzniku replikátorů se nedaří v laboratořích, může mít podle mě více důvodů. Jednak málo času – určitě nemáme tolik času na pokusy, jako měl miliónletý (...divné slovo .. ale snad mi rozumíš) vývoj. A proto nemáme možnost tolikati pokusů a omylů. A možná, že v tom simulovaném prostředí opravdu něco chybí, něco, o čem nevíme, a mělo to podstatný vliv na zrod počátku – ale teď nemyslím nějakou inteligenci ale něco "přírodního" - něco jako správné zahřmění a zablýsknutí na tom správném místě :-).
Takže znovu otázka pro Tebe: máš nějakou svou (nebo třeba většinovou nebo něčí, nějakou,..) hypotézu pro to "že se jednotlivé formy objevovaly bez přítomnosti přechodových forem"? Já mám pocit, že tím "To je také dost podivné a vyvolává to zajímavé konsekvence" chceš říct něco víc ale nedokážu vyčíst co :-). Inteligentní plán taky hovoří o vývoji jako o pavučině a ne jako o stromu – máš třeba tohle na mysli?
pro Biu (Dick, 13. 02. 2008 21:49)
Není to zvláštní? Mně to připadá velice zvláštní. Mám možnost v Praze navštěvovat nejrůznější akce, které pořádají vědecké instituce pro veřejnost. Věř mi, že se na podobné otázky ptám těch, kteří pro nás tvoří základ poznání. Jsou to zajímavé situace, kdy vidíš slovutné vědátory, jak se ošívají pod náporem laických otázek. Tak, o tomto mluvím. Vidím a poslouchám 2x do měsíce lidi, ke kterým se většina obyvatel tohoto státu ani nepřiblíží, takže vím, co říkám.Nelze na tomto prostoru vypsat veškeré pochybnosti. I tak mám dojem, že aspoň nepatrnou troškou i my přispíváme k tomu, abychom se dopracovali k nějakému výsledku. Je deprimující, vidět váhajícího akademika, který urputně hledá odpověď na Tvou všetečnou otázku.
A těch nesrovnalostí je celá řada. A jak jsem psal minule, Vše nasvědčuje tvrzení, že se jednotlivé formy objevovaly bez přítomnosti přechodových forem. To je také dost podivné a vyvolává to zajímavé konsekvence. O tom, že bude nutné opustit kontinuální línii vývoje, dnes hovoří opravdu hodně vědců. Stále více platí, že celá struktura této teorie, je postavena na chybných předpokladech. A na to jsem chtěl v tom vyjádření reagovat. Opětovně připomínám tu hříčku s výbuchem v tiskárně.:_)))
Tím bylo naznačeno, že nám chybí velice mnoho času na to, abchom mohli obhájit chronologii vývoje života. Buď je vesmír neskonale starší, než dokazují současné výpočty nebo je špatné to ostatní. Proto ta neochota cokoliv měnit. Doufám, že si umíš představit, co by to znamenalo. Posunout vznik současného vesmíru o jeden řád a můžeme poslat do toho "hajzlu" i kvantovou fyziku!!!
Těším se na odpověď.
Zdravím, Dick
Dickovi (Bia, 13. 02. 2008 18:57)
pro Biu (Dick, 13. 02. 2008 18:28)
Držím Ti palečky při dalším hledání. Je to velice zajímavé téma.
Zdravím, Dick
pro Satynku, Dicka,.... (Bia, 13. 02. 2008 15:20)
Ale pokud můžu, tak se zastavím u těch hypotéz – hlavně u těch mimozemských. Všechno a všichni tady na Zemi jsme ze stejných atomů a molekul, jen jich máme více nebo méně nebo jinak seřazené. A pokud nepřipouštím (u sebe), že tahle planeta vznikla dechnutím nějaké inteligence ale vznikla vývojem Vesmíru, pak mi zákonitě vychází, že všechno, co máme tady dole (na Zemi), bylo kdysi nahoře (ve Vesmíru). Takže ano, naše stavební kameny pocházejí z Vesmíru. Jenže Život, aby se vyvinul a aby měl tu podobu, jakou známe my tady, potřebuje ještě něco jiného. Potřebuje ty správné hodnoty sil, které jsou na naší planetě, třeba vodu v kapalné formě, určitou gravitaci, polohu Země vůči ostatním planetám,... kdyby něco z těch potřebných konstant bylo jinak, pak by "nějaký život" ani nevznikl nebo vznikl ale asi v úplně jiné podobě. Kdyby třeba pohyb kontinentů probíhal nějak jinak, pak by i vývoj šel možná jiným směrem. V období, kdy zřejmě vznikl život, tak to tady asi nebyl nějaký ráj na zemi. Bylo to zřejmě bezkyslíkové peklo :-). Ale muselo být tak málo pekelné, aby umožnilo vznik Života. A mně se zdá málo pravděpodobné, že by někde blízko v podobném okamžiku byly ty podmínky shodné. Ale co je málo pravděpodobné ještě neznamená, že v nějakém širším měřítku je nemožné:-). Takže já úplně nevylučuji nějaké další Život ve Vesmíru. Ale aby byl na podobné úrovni a v podobné formě jako je tady se mi zdá méně pravděpodobné než vůbec vznik Života tady :-).
pro saty i Biu (Dick, 13. 02. 2008 12:08)
Díky za podnětné příspěvky, opravdu je těžké se orientovat. My se asi přikláníme k tomu, co považujeme za pravděpodobné a vědátoři zas k tomu, kam je vedou ověřitelná fakta. Díky Saty.
Milá Bio, jen upřesním: Ta zlomyslnost byla parafrází na předpoklad, že při stanovení koeficientu pravděpodobnosti vzniku života na hodnotu 10 na -150, by se jednalo o čirou fantazii. Někdo tu už zmínil, či jsem četl, že právě pro přítomnost těchto výpočtů se uvažuje, že by ani nebylo dostatek času k tomu, aby nějaký život vůbec vznikl. Dnes se odhaduje stáří vesmíru (jeho střední délka) někde mezi 12,7 mld., až po 15,2 mld. roků.
Vznik země se odhaduje cca na 4,6 mld. let. Ze vztahu těchto čísel lze vysledovat, že by v případě inteligentního zásahu nebyl problém stanovit pravděpodobnost, zatim co v opačném případě hrozí, že se dopočítáme výsledku, který nám stanoví, že inteligentní život za takových podmínek vzniknout nemohl. Upozorňuji, že zde mluvím o časových podmíkách!!! Ale to pochopitelně není všechno. Existují indície, které popírají kontinuální vývoj v čase. Odkazují na absolutní fluktuaci přechodných typů organizmů. Jakoby bylo vše hotové a dále se nevyvíjelo. Tato představa je děsivá. A já to tady tak pracně smolím jen proto, abych se Bie pochlubil prvním poznatkem od odborníka na paleontologii. Omlouvám se, že tu neuvedu jeho jméno. Měl jsem štěstí, že tento pán se byl ochoten bavit po telefonu až po tom, co jsem se mu připomněl, jako častý návštěvník jeho přednášek na půdě NM v Praze. Řekl doslova toto: (Dámy prominou)" Není daleko doba, kdy to celé spláchneme do hajzlu a začneme pracovat se skutečnými fakty." Víc jsem z něj nevyrazil. Sorry.
S pozdravem, Dick
pro Dicka a vlastně pro všechny (Saty, 13. 02. 2008 11:15)
ještě jiné varianty vzniku života kromě těch dvou hlavních. Dost jsem surfovala na netu
a tak jsem na ně opravdu narazila. Jeden udával jako možnou variantu, že kód života
na zemi přinesl meteorit. Jiný nevylučoval možnost, že na oživení naší planety
mají zásluhu mimozemské civilizace. Další si pohrává s myšlenkou, že jak země,
tak vesmír, je dílem inteligentní bytosti, kterou si však pod pojmem "Bůh" hodně
idealizujeme a že jak vesmír, tak všechno kolem nás je jen hologram.
Další varianta je, že náš život na zemi je vlastně jedna z úrovní pekla. Každý tu žijeme
buď dobře, nebo špatně, to podle toho kolik máme hříchů z minulého života. Takže výběr
možností je rozšířený a čert aby se v tom vyznal. Nedávno jsem ale zaslechla, bohužel
to byl jen útržek. Archeologové někde našli kosti a pokládají je za dosud chybějící
článek ve vývoji člověka tak, jak jej popsal Darwin. Teorie nám dává křídla,
můžem pouvažovat o každé z možností, popřípadě je můžem rozšířit o další.
Hezký den.
pro Dicka :-)) (Bia, 13. 02. 2008 11:04)
pro Saty (Dick, 12. 02. 2008 23:16)
Rád odpovím, pokud budu vědět. Souhlasím s Tvým názorem, že nic není jisté. Od toho se to také nazývá teorie. Stále se pracuje na jejim zvěrohodnění, a to přináší stále další a další otázky a nesrovnalosti,které do celkového obrazu původní verze jaksi nechtějí zapadnout. Nevím. Již jsem psal, že existují nejméně dva početné proudy, které diametrálně odlišně popisují vznik a vývoj druhů. Těch výhrad je již tolik, že to ani oficiální věda nemůže ignorovat. Nepředpokládám, že bychom to tady s Biou dali do pořádku.:-))) Ale pro Tebe Saty, budeme pátrat všemi směry. Hlavně se těším na Tvé otázky a Bia je velice chytrá žena, jistě se ráda připojí, ale nerad bych mluvil jejím jménem, ona nám to jistě řekne sama.
Moc zdravím, Saty.
Dick
pro Biu (Dick, 12. 02. 2008 22:48)
za nemožné! Experimentálně se vypočítalo (za pomocí moderních počítačů), že pravděpodobnost, že živočišná říše vznikla tak, jak je popisována, má koeficient pravděpodobnosti 10 na -150. Tehdy měl údajně zaznít ten slavný výrok, kdy bylo řečeno, že vznik života na této planetě, podle současných poznatků vědy, je asi stejně pravděpodobný, jako kdyby v tiskárně vybuchla bomba a litery by po výbuchu popadali do tiskových kazet takovým způsobem, že by se dala bez jediné chyby vytisknout 18ti svazková encyklopedie Britanica. Tak vidíš, a pak si má člověk vybrat.
Hezký večer.
Dick
pro Biu (Dick, 12. 02. 2008 22:31)
Jen tak z hlavy mě napadají dílčí odpovědi. Vím z literatury, že existují oblasti, kde se projevuje fenomen deficitu některých geologických vrstev. To by souhlasilo, ale nikdy jsem neslyšel, že by to někdo vysvětloval podobným způsobem, jako autor. Chybějící články vývoje také nejsou nic , co by vybočovalo. Zrovna nedávno jsem měl v ruce jednu práci, která se tímto zabývala. Opět nic významného, ale to neznamená, že to nemůže mít i jiná vysvětlení. Jak říkám, nejsem v tomto odborníkem a proto bude nejlepším řešením, když se po někom poohlédneme.
Zatím díky a hezký večer. Určitě se ozvu.
Dick
Pro Dicka (Bia, 12. 02. 2008 21:59)
"...bylo za použití draslíko-argonového modelu určeno stáří jedné řeky lávy na sever od Colorado River mj. na pohých 10 tis. let. Stáří stejné lávové řeky podle jiného vzorku bylo stanoveno na 117 mil. Let." Prý proto, že "těmito metodami se dají datovat jen vyvřeliny (obecně rozšířené druhy: žula a čedič) ale nikoli sedimenty (jako je třeba břidlice, pískovec a vápenec)".
"Pomocí jiné metody byly datovány fosilní kosti dinosaurů ze severozápadní Sibiře, kosti dnešních želv, kromaňonského člověka z východního Kazachstánu a popsané kosti dinosaurů z Texasu.Datování opět potvrdilo souběžnu existenci ještěrů a lidí, neboť hodnoty fosilií obou skupin ještěrů zjištěné na základě poměru izotopů se od hodnot čelisti kromaňonce nedají prakticky rozlišit. Znamená to, že s vysokou pravděpodobností žili všichni ve stejno dobu...".
"U draslíko-argonové metody vyvstává základní problém s přítomností přebytečného argonu. Měří se radioaktivní rozpad nestabilního izotopu draslíku 40.....Aby byl výsledek měření přesný, musel by z minerálů uniknout všechen argon".
A toho tu je prostě plno. Pak vápník a vápenec, přeměna jader uranu atd....
No a pak samozřejmě další věci, jako že opice ze čtyř se nemohla postavit na dvě, o omylu u neandrtálců - ale tohle už úplně opomíjím.
Ale o Stvořiteli ani slovo. Vůbec neříká tu svou představu, jen negace darwinismu - a to mě mate :-). Tím, že vypustil třetihory tak jen říká, že potopu lidé mohli zažít na vlastní kůži a že třeba mýty indiánů jsou skutečným jejich zážitkem. Bůh nikde. Korunu nasadil tím, že Darwina obvinil z rasismu a že zastánci darwinismu mohou za všechno zlo 20. století :-). Je tam dokonce i Hitler - a tohle už je dost nechutné.
Pokud jsi dočetl až tady, tak gratuluji :-)))).
pro Biu, Dicka a Bandy (Saty, 12. 02. 2008 19:55)
pro Biu (Dick, 12. 02. 2008 18:26)
Moc Tě zdravím.
Dick
pro Dicka (Bia, 12. 02. 2008 16:13)
Víš, tomu jsem se právě chtěla vyhnout – tomu upřesňovat ten dotaz, protože bych tady musela citovat dlouhé pasáže z knížky. A obávám se, že by se to tady zahltilo a málokoho by to zajímalo :-). A navíc, já bych jen tak jednoduše nedokázala shrnout to všechno, čím se zaobírá a čemu nerozumím. Je to plné chemie a fyziky :-). A mluvím právě o "Podvodu století". Ty ostatní jsem nečetla. S pohledem na kreacionismy jsme na to asi stejně. Jenže mě právě u Zillmera tohle uniká. Možná proto, že jsem ji nedočetla dokonce, protože když jsem se dostala k těm dinosaurům, tak jsem s tím sekla. Takže já vlastně ani nevím, jaké závěry on z toho vyvozuje. Ale z toho, kam jsem dočetla, mi to na kreacionismus nepřipadlo. Já jsem samozřejmě na straně darwinismu. Ale neberu Darwina jako kazatele, který nám ukázal tu jedinou pravdu ale jako někoho s dobrým pozorovacím talentem a trpělivého natolik, že všechna svoje pozorování dokázal dát dohromady. Jako někoho, kdo vytvořil hypotézu, která se časem doplňuje, upravuje, ověřuje,…a řekla bych, že potvrzuje :-). Ale abych nebyla tak jednostranně (darwinisticky) ujetá, tak se občas začtu i do jiných pohledů na vývoj. S kreacionismem nemám problém – tam chápu, oč jde. U "Inteligentního plánu" jsem zbystřila v okamžiku, kdy se za vývojem začal objevovat Inteligentní stvořitel a když jsem došla ke zmínce o křesťanské církvi a Papeži, tak to byl pro mě konec. Ale bylo mi to jasné – bylo mi jasné, oč jim jde. Jenže u Zillmera mi to vůbec jasné není :-).
pro Biu - pokračování (Dick, 12. 02. 2008 12:07)
Zdravím, Dick
pro Biu (Dick, 12. 02. 2008 11:45)
Předesílám, že nejsem archeolog. Od H.J. Zillmera jsem četl knihu "Darwinův omyl" a zároveň jsem zaregistroval, že tato publikace má své pokračování pod názvem "Evoluce - podvod století". Víš,Bandymu jsem v jednom příspěvku psal, že se jedná o tzv. podmíněnou dataci, takže bych si nelámal hlavu s nějakým tisícem let. Myšlenky spisovatele Zillmera jsou jistě odvážné (bodejť by nebyly, když boří zavedená dogmata). Nakolik jsou relevantní, je věc jiná. Již jsem se setkal s tvrzením, že se v případě Darwinovy teorie, jedná o předem řízený a udržovaný vědecký mýtus, snad za účelem, aby nebyly zpochybněny základní kameny a vědecké postuláty, na kterých je založena existence našich dějin i přítomnosti člověka jakožto bytosti na této planetě. Myslím, že by to byla debata na mnoho hodin, ale jedno snad říct mohu. Pokud pod rouškou jakýchkoliv poznatků o původu člověka a vývoji života na této planetě zjistím, že mi někdo podsouvá kreacionistické
názory, dávám si velký pozor, co tím sleduje. Bio, určitě se k tomu ještě vrátíme, když budeš tak hodná a nějakým způsobem upřesníš další dotaz.
Zdravím a těším se... Dick
Pro Dicka (Bia, 12. 02. 2008 10:34)
pro Dicka a Bandy (Saty, 10. 02. 2008 23:50)
pro Bandy (Dick, 10. 02. 2008 21:55)
Tolik tedy mé upřesnění.
Dick
pro Bandy (Dick, 10. 02. 2008 19:46)
Ono zde ani tak nejde o přesnost určení daných faktorů, jako o skutečnost, že se podle těchto dat dá celkem smysluplně demostrovat průběh jednotlivých geologických dějů. Vše se vyvíjí a zpřesňuje.
Zdravím, Dick
Saty (nce) (Bandy, 09. 02. 2008 19:19)
Víme tedy přesně, co se kdy stalo v zemské kůře, ve stavu fosílií, v ledovcích. Jen nevíme, co nebo kdo za to může.Na to ještě odpově%d není dost dobrá na to, aby ji šlo obhájit před každým.
Satynce (Bia, 07. 02. 2008 15:09)
pro Biu (Saty, 07. 02. 2008 14:57)
pro Dicka (Saty, 07. 02. 2008 14:51)
pro Saty (Dick, 07. 02. 2008 13:15)
Satynce (Bia, 07. 02. 2008 11:08)
pro Dicka (Saty, 07. 02. 2008 08:55)
pro Biu (Saty, 07. 02. 2008 08:51)
Saty (Dick, 06. 02. 2008 23:36)
Satynce (Bia, 06. 02. 2008 12:20)
pro Biu (Saty, 06. 02. 2008 11:17)
pro Bandy (Saty, 06. 02. 2008 11:15)
Extreme963 (Bandy, 05. 02. 2008 21:56)
Saty (Bandy, 05. 02. 2008 21:54)
Nechci se přít. Jen, kdyby to šlo vysvětlit.
Apokalypsa? (Bia, 05. 02. 2008 14:33)
pro Extreme963 (Saty, 05. 02. 2008 09:56)
Nemám důvod klimatologům kteří nás varují nevěřit.
môj názor (Extreme963 SK, 04. 02. 2008 22:42)
toto je môj názor nedokážem to potvrdiť no budem rád ak sa nad tým niekto zamyslí a ak to vie vyvrátiť sem stým rád si to vypočujem.
Saty (Bandy, 19. 01. 2008 00:31)
pro Bandy a Sedy (Saty, 16. 01. 2008 10:53)
Sedy (Bandy, 03. 01. 2008 21:25)
Sedy (Bandy, 02. 01. 2008 22:30)
Bandy (Sedy, 17. 12. 2007 19:21)
Sedy (Bandy, 15. 12. 2007 17:07)
pro Všechny (Sedy, 11. 12. 2007 18:58)
zoufalé volání (24jirka, 13. 11. 2007 23:41)
Těla se rozplynou, myšlenky se rozplynou, i my se rozplynem, přízraky duší v nás jdou spát. Viděl jsem šelmu s rudýma očima, viděl jsem Boha jak se smál, viděl jsem tebe i sebe, konec vesmíru, viděl jsem smrt.
pro kings ( OD ČARODĚJE, 04. 11. 2007 01:41)
Ahojte,jsi genetik?????
Víš ono je to zvláštní,SRDCE,láska,milování,polibek,dotek,pohlazení.
Tak to vše dovede srdíčko pobrat a rozebrat,rozběhne se a zvolní,ale ted si vem mozek,nerozběhne se ani nezvolní,jenom chladně kalkuluje co dál.
Saty mluví pravdu,protože je to žena s horkým srdcem a klidnou myslí,jak ty jsi na tom???
Ale ted si vem že i ta malá bytost,ten gen,ten také má něco co ho žene dále a dále.
Nikdy nezapomen že srdce je součástí 7,ČAKER,JE IPROSTŘED A DĚLÍ NÁS NA POLOVINU,ZEMITOU A DUCHOVNÍ,SRDCE JE POČÁTEK TÉ DUCHOVNÍ ČÁSTI A PROTO JE V NĚM TOLIK PROSTORU PRO POCHOPENÍ A LÁSKU.
VŠE.
pro Kings (Saty, 03. 11. 2007 23:42)
Té tvé představě druhého "já", jsem se musela smát, jooo, v práci by to bylo dobrý.:-DDD
srdce (Kings, 31. 10. 2007 18:40)
Představa mého druhého "Já" na mé ženě není zrovna nejlepší,ale představa v pracovní činnosti by nebyla špatná.
Jinak můj názor "čím menší částice člověk poznává tím větší paseku způsobuje".Genetici dnes říkají to je 100%, ale za deset let těch 100% už bude jen 50% a s tím i zkáza.Jako třeba s rybama v moři.Před x lety byla vynalezena hormonální antikoncepce.V tu dobu určitě revoluční převrat.Dnes se dozvídáme, že díky hormonální antikoncepci mutují ryby v moři na jedno pohlaví.Kdo ví co s námi provedou geneticky upravené potraviny a vše co do nás jsou schopni nacpat.Zdraví všechny King
pro vás (od čaroděje, 31. 10. 2007 18:02)
Zajímavé ale prozatím jsme se bavili na bázi stvoření ale o genetice ani slovo,no máme jí a tak je tady.
Víte genetika je zajímavej obor,dělá něco co lidé kteří o tom ví málo děsí.
Vždyt si představte,přijdu domú a koukám jak jelen,v mé posteli s mou ženou je ,,JÁ,,žena nic neví.
Ptáš se na první srdeční stah,asi takto ten je v okamžiku zrození srdce,protože kopíruje to druhé a snaží se také žít jako celé naše tělo,co myslíte máme v genech také ten první srdeční tik?
Nebo do nás vstoupí duch a ten nastartuje srdce jako motor,protože se říká ,srdce je hnací motor našeho těla.
Srdce v lásce a sexu začne být rychleji a rychleji a proč asi???
Kings (Achnat, 30. 10. 2007 23:20)
zrození (Kings, 30. 10. 2007 15:16)
Čaroději (Achnat, 29. 10. 2007 18:43)
achnatovi (od čaroděje, 28. 10. 2007 21:55)
Ahoj,děkuju za to co jsi napsal a zároven omluva byzl jsem na operaci tak píšu až ted.
Jsi hodný že to tak obaluješ ale nevím zda máš pravdu ty nebo já,víš ono to všechno je takové podivné,přitom ty sám to potvrzuješ,čaroděj ví že tělo člověka z prachu stmelené vodou slepené,víš pokud matka příroda to dovolí tak se narodíš,to je ten ZÁKON,zákon přírody,čarodějové jsou součástí přírody a tak proto že jsme součástí přírody a jsme lidé tak co jsi potom ty??
Píšeš o nenávisti či závisti,proč?
Každý z nás jsme se zrodili z lůna matky ale tělesné matky,ale tato matka se zrodila kdysi před věky a věky z těla matky země,vidíš tato posloupnost je nádherná a jednoduchá,ALE KDO TOMU UVĚŘÍ,věří tomu ti kteří si povídají s kartami,jsou léčiteli,mají rádi přírodu a jsou laskaví ke všem lidem.
Když jsi se narodil tak jsi nic nevěděl o nenávisti ani závisti či zlosti,příroda ti darovala veškeré dobré vlastnosti které má,toto je úplně vše co jsem chtěl napsat,děkuji za váš čas.
NAZÍ JSME PŘIŠLI NAZÍ ODEJDEME.
Achnat (Bandy, 22. 08. 2007 22:03)
Já s Tebou nechci bojovat. Hledám společnou řeč.A najít souhru s nadaným je dar. To mě opravdu baví.
Bandymu (Achnat, 22. 08. 2007 12:45)
Bandymu (Achnat, 22. 08. 2007 12:27)
Achnat (Bandy, 22. 08. 2007 00:02)
Pro čarodějě (Achnat, 18. 08. 2007 08:40)
Jirkovi (Bandy, 16. 08. 2007 21:54)
Araklains (Bandy, 15. 08. 2007 20:39)
Ale poslouchej Jirku. Je skoro přesný.Já jen myslím, že ideální je ženám naslouchat. Je to dřina. Ale ten příslib ?
Kdo tady je tak hloupý, že chce chápat ženy. Já třeba nechápu, ale vycházím vstříc.Pozorně poslouchám.
Čaroději (Bandy, 15. 08. 2007 20:28)
jirkovi (Araklains, 09. 08. 2007 22:22)
čaroději (Jirka, 02. 08. 2007 22:53)
pro Bandyho (čaroděj, 31. 07. 2007 23:01)
Zeptej se ženy kolik polibkú je dost?
Zeptej se ženy jaký čas je na to potřebný?
Zeptej se ženy jak máš dlouho jí držet v náručí?
Zeptej se ženy proč je u tebe stulená při líbání?
Zeptej se ženy jak drahý je polibek pro ní?
zeptej se ženy proč ti na to má odpovědět,sama neví
protože je žena.
Zeptej se ženy jaká bytost je jí nejdražší.
políbení od ženy je jako dar.
Zeptej se ženy kam polibky směřovat máš.
Zeptej se ženy ale jenom jednou,zda ráda tě má.
VŠE AHOJ
Jistě pro Čaroděje. Trochu pro Satanku (Bandy, 19. 06. 2007 01:25)
Líbám Tě do dlaně
nevím po kolikáté už
kolikrát žena potřebuje
aby ji líbal muž ?
Kam žena potřebuje, aby ji muž líbal ?
Hlídá při tom čas ? Jestli je to štěstí ?
Nepoznal jsem to to ani přes let příval.
A přesto rád tě líbám do dlaně.
Dva půlpolibky, můžeš za ně.
Jirkovi ke 14 to je (Bandy, 19. 06. 2007 01:11)
Samozřejmě nepočítám při žízni kapky, ale chvíli jsem měl pocit, že má reakce byla vtipná.
No a medvěd ? Těší se na zimu stejně jako Ty. On bude chrápat a Ty budeš potkávat dívky zahalené tak, že je někdy od chlapa nerozlišíš.Jedině, že bys byl z těch kluků, co řádí na jednom prkýnku po svazích kdekoliv.A žeby se housenka těšila na motýla ? Copak neví, že to je konec jejího života ? Na chvilku vyletím, smočím a chcípnu. No to je tedy perspektiva.
pro čaroděje (Satanka, 10. 06. 2007 18:38)
nesleduju čas,
jsem rukou,
jsem šťastná
To je odpověď, ale vím žes ji věděl dopředu.
To co píšeš dál o lásce a nenávisti zní jako výkřik.
Bolestný výkřik který tě trápí.
Nenávist je protipól lásky, bez nenávisti bychom ji nepoznali.
Ptáš se proč je tolik nenávisti.
Proč? Protože neumíme zacházet s dary, které jsme dostali. Přeji ti, abys už nikdy nemusel do země nikoho, jsem ráda že ses vrátil.
pro satanku (čaroděj, 10. 06. 2007 12:32)
Jak jsem jinde napsal tak ted se ti tady ptám.
Když miluješ počítáš polibky.
Když líbáš sleduješ čas.
Když hldíš jsi sama tou rukou.
Když přijímáš lásku jsi klidná.
Toto je bdoba tvých otázek minule,dokážeš mi na to popravdě odpovědět nebo jsem jenom blufoval.
Kolik kapek lásky obsahuje štěstí,to je to samé jako kterou kapku vody piješ jako první.
Kolik stěstí je moře,a přitom jedna kapka je moře lásky.
To že slunce jednou vyhasne ja pravda,ale to že ted vyhasl jeden život je dan.
To že si hrajeme s čísli jako děti je dobře protože jsme ještě pořád mladí a dovedeme si hrát,až toto vše zmizí tak svět zanikl,toho se musíme bát.
Vy všichni kteří to čtete se mnou bud souhlasíte nebo nesouhlasíte a to je to nádherné pořád máme možnost volby.
Žena miluje,muž miluje,oba milují tak proč je tolik nenávisti na světě.
dOKÁŽETE MI ŘÍCI PROČ SE LIDI NENÁVIDÍ KDYŽ SE TOLIK MILUJÍ,PROČ ,
5íkáte je mnoho náboženství a nedokážeme se domluvit,pravda,proč bratr nenávidí bratra a přitom z jednoho lůna zrozeni jsou,proč lidé se nenávidí navzájem vždyt také z jednoho lůna jsou zrozeni z lůna matky ZEMĚ.
DÍK ZA TRPĚLIVOST.
jsi (blízko, 22. 05. 2007 22:53)
Jaká je tvoje nejmilejší stránka tady?
Jirkovi (Satanka, 22. 05. 2007 15:19)
Proč má člověk větší chuť na jídlo spolustolovníka, než na to svoje?
Proč se muži tmavovlasé ženy líbí blondýny?
Proč ty na jaře myslíš na zimu?
Proč každej chce to, co nemá i když riskuje, že si pohorší.
Miluješ vánoce?
Slyšel jsi dřív než jsem řekla?
Samé otazníky dneska.-o)))
Saty (Jirka, 21. 05. 2007 22:49)
Tvoje odpovědi mě dostávají, ale - dneska jsem si na videu pouštěl Polární expres a vánoce jsou tak daleko.
PS:Slyším tvá slova snad dřív než je vyslovíš
14 to je (Jirka, 21. 05. 2007 22:31)
Pointa není: snad jen - nepočítej kapky když potřebuješ uhasit žízeň.
Já si strašně rád hraju, někdy to přeháním a tak prosím berte mne vážně já odcházím, doufám jen na čas.
PS: medvěd cítí blížící se zimu a housenka se těší na motýla
Jirkovi (Bandy, 21. 05. 2007 21:44)
Jestli velkou, pak věz, že vždy čtrnáctá. Tucet je málo a třináctku nemám rád.15 je moc na první pohled.
A to hlavní, žádný člověk kapkou vody žízeň nezažene a mravenec se v ni utopí. Já se netopím ani v poměrně velkém množství vína. Ale jak jsem říkal. Čtrnáctá. Pamatuj si to, může se hodit. Teď zvážním i když ne moc.
Tvá otázka mi připadá spíše jako předmluv k břeskné pointě.Nuže sem s ní a nešetři mě. Já se skoro těším
Bandy (Jirka, 21. 05. 2007 19:21)
pro Bandy (Satanka, 21. 05. 2007 01:16)
Pro Satanku a Jirku (Bandy, 20. 05. 2007 21:46)
Jinak jsou Vaše názory přijatelné i když někdy diskutabilní. Jdem na to ?
jojo (Satanka, 10. 05. 2007 19:57)
Slovo netolerance je v jejich případě na místě. Je tam i velká rivalita mezi oběma směry a vzájemně se neuznávají. Výsledkem je nesnášenlivost a pomyslná zeď mezi lidmi, vyznávající různá náboženství.
jojo (Jirka, 06. 05. 2007 14:19)
V pavučině
různé dráhy
jedna támhle
jiná tady
splétají dokonalý tvar.
pro Jirku (Satanka, 05. 05. 2007 20:38)
Prodejem odpustek to církev korunovala. Dokázala, že jí nejde o lidi, ale o majetek a o moc.
třeba ale je (Jirka, 05. 05. 2007 16:24)
jak jsem skonči s církví (Jirka, 29. 04. 2007 18:34)
zatratím duše
zábavná mise
v budoucím čase.
Nešel jsem po slepu
poslouchám pokorně
tohle jsi nenapsal
pro naše duše
Pro Teczko (Bandy, 01. 04. 2007 13:53)
pro TeCZko (Satanka, 29. 03. 2007 14:52)
Kniha Henochova (TeCZko, 29. 03. 2007 14:16)
Milanovi. (Bandy, 17. 03. 2007 19:04)
Doplněk k zániku světa (Milan, 16. 03. 2007 21:23)
Myslim ,že by jsme se měli zase objevit vztah příroda člověk. Příroda se bez člověka obejde ,ale člověk bez ní? Moje odpověd z ní ne.
pro Milana (Satanka, 15. 03. 2007 22:24)
Co je v moci občejného člověka?
Třídit pečlivě odpad a dát se ke straně zelených.
Milanovi (Bandy, 15. 03. 2007 21:44)
Teď vážně.
Moudří muži, a je jich několik tvrdí:
Nepozná krásu ten, kdo nepoznal ošklivost.
Nepozná slast, kdo nepoznal bolest.
Kdo nebyl spoután, neumí si cenit svobody.
A já říkám,, že atomová katastrofa mi strach nenahání. Když to bouchne, půjde to rychle. Možná se ani nedovím, že se něco stalo. Ale nebyla by to škoda ?
Je pravdou, že strach z odvety politicky prakticky neumožňuje atomový útok.
Víš, Milane, čeho se bojím víc ? Že se lidstvo ukouří, uchlastá a ufetuje. To je ta hrozba.
Trochu ten text prodloužím.
Jinde na této adrese jsem před chvíli hovořil o endorfinech. Nuže v Conecticutu v jednom ústavu, zavedli myším do mozku elektrody. V kleci byla páčka, která ty elektrody aktivovala.Stejnou páčkou se dávkovala potrava. Ty myši pošli hladem. Vidíš souvislost mezi tím, čeho se bojím a tím o čem je ten příběh. Měj se hezky
Ke zničení světa (Milan, 15. 03. 2007 20:07)
pro Bandy (Satanka, 06. 03. 2007 19:42)
Dodatek: ano, jedná se o dřevoryty, je to určitý druh tisku, může se vyrobit spousty kopií. Pracovali jsme s tím v LŠU a tato technika je hodně známá. Dají se tak udělat ve větším množství originální R.S.V.P. nebo PF. Hezké to opravdu je.
Ještě k Henochovi (Bandy, 05. 03. 2007 21:07)
A jinak Ti blahopřeji. Blížíš se k ideálu mé partnerky.
Nemohu jinak (Satanka, 05. 03. 2007 21:04)
1. kniha Henochova
Kniha Daniel
4. kniha Ezdrášova
2. kniha Báruchova
Apokalypsa Abrahámova
Zjevení Janovo
Děkuji za upozornění a doufám, že to jinak smysl stránky nenarušilo.
Jde tu víc než o původní apokaltické spisy o novodobý význam slova " Apokalypsa"
Dotyčný pan Henoch byl zmíněn jen proto, že slovo apokalypsa má hodně hluboké kořeny, i když jeho původní smysl byl trochu odlišný od dnešního.
Nemohu jinak (Bandy, 05. 03. 2007 01:26)
Kniha Apokalypsa s velkým A není známa z historických zdrojů. Apokalypsa je literární útvar. Má předepsanou formu i obsah a píše se s malým a. Jako například sonet, epitaf nebo balada.
A nepsalo je pět lidí. Mnoho vzdělanců psalo apokalypsy. Ty Henochovy jsou známy proto, že patří mezi nejstarší a proto, že Henoch odešel s Bohem na nebesa.A tak je to přesně.
Matoušovi (Satanka, 12. 02. 2007 21:18)
Matoušovi (Satanka, 12. 02. 2007 08:41)
Poznámka (Matouš, 11. 02. 2007 17:59)
pro nepotrebuji (Satanka, 26. 01. 2007 00:48)
Život je kruh (nepotrebuji, 25. 01. 2007 21:48)
Lidskou civilizací která se jako už po tisící
dobrala stejnému konci ano tak to je !!nebot
až matce zami seberem její poslední dary a v kramech
je prodáme až vyčerpáme všechny přírodní zdroje
dobereme se pravdy která je nepopiratelná pravdy
že peníze nejsou všechno! Až nebude co jíst nebudou už peníze mít smysl a jestli zničíme tuhle planetu
ti kteří přežijou globální katastrofu budou jako naši předci ve středověku nenávidět vzdělanost nebot ta je dostala tam kde jsme se ocitli MY Určite zase zakážeme kolo a ostatní vynálezy nebudem chtít aby se minulost opakovala ale stejně se vždy dobereme jediného výsledku že stojíme před vlastní zkázou... halelůja
scénář se pořád opakuje a všechno je kruh... všechno má svůj začátek i konec Alfa i omega jedničku nebo nulu pokud jsem překročím hranici inteligence která je v kruhu kam se dostanu.. zase na začátek a bude ze mě primitiv nebo blázen uživejte si v kruhu ale
stejně až svět zanikne a zase vznikne budeme věřit na martany a falešný bohy a nedojde nám ta hrozná pravda že to ne žádní zelení mužíčci ale mi jsme byli ti martani
Neviděl bych to tak černě. (Satanka, 12. 12. 2006 13:07)
Neviděl bych to tak černě. (Bohouš, 11. 12. 2006 15:47)
pro Iva (Satanka, 30. 09. 2006 17:09)
Podle Tvých slov by to mělo tak fungovat, ale ono to není zrovna moc jednoduché.
Mohu pouze řídit svoje kroky a činy v závislosti na svoje možnosti.
Nad rámec možností myšlenky a informace nic nezmůžou, mohu jim jen popustit uzdu
a transformovat se do čeho se mi zamane, jenže to se zase vrátím tam, odkud jsem vyšla, nezmění se nic. Moje myšlenky a jejich energie nemají hranice pokud mám zavřené oči, ale když je otevřu, sedím zpátky na své louce, nebo na židli u PC. Informace přijmutá, nebo vyslaná mě může zatím jen těšit a to proto, že mohu informace přijímat i dávat.
To si nezasloužilo tak málo slov.