pro Hemenex
(Jean Chirlais, 26. 02. 2010 14:37)
Chápu,v hermetismu je to vysvětlováno tak že každý dostane co si zaslouží.Mnozí mágové praktikovali a otevřeně se hlásili a nebo hlásí k tzv. černé magii, praktikují sobecké a negativní magii, přesto nikde není žádný zpětný odraz a ani karmický následek žijí spokojený a dlouhý život v bohatství a úspěchu, kdežto bílí mágové ničeho takového nedosáhnou, trpí určitými nepěknými duševními problémy a apatií vůči světu a umírají mladí a chudí.Toto není můj výmysl.Stejně tak vrahové a zločinci umírají v požehnaném věku.Neplatí to tak vždy, ale lze to přičíst náhodě.Josef Mengele například zemřel velmi mladý, zemřel v pouhých 69 letech když dostal křeč při plavání.Dle toho lze říci, že karma působí až v dalším životě, což je však nesmírně nespravedlivé, je to ohavný zločin, proč by měl neviný člověk trpět za zločiny někoho jiného?Nevěřím že by existovalo dobro a nebo zlo.Pokud by to tedy fungovalo, bylo by možné kouzly pro druhé získat množství výhod.Frantiek Bardon psal o tom že zákon karmy lze pozorovat i v přírodě, což není zcela pravdivé.Nemluvím o karmickém odrazu, ale o zpětném odrazu, ten na Haiti a nikde jinde není znám.Nevím jak souvisí reinkarnace s tím, že když používám destruktivní magii dostanu vzápětí ránu.Kálí existuje stejně jako karma, kdyby někdo Kálí nevymyslel nebyla by.Samozřejmě se jedná o určitý aspekt určitého archetypu, ale Kálí jako Kálí neexistuje dokud jí někdo nevymyslí.Karma existuje pro ty co v ní věří, každý výmysl a každá byť hloupá věc určitým způsobem existuje a samozřejmě se může projevovat i v rámci hmotné roviny.Sám jsem se podílel na projektování entity, která byla natolik silné že dokázala přinášet předměty jako npř. hasící přístroje, slevové kupóny, rukavice apod.Jde o reálné opodstatnění existence něčeho, kdyby lidstvo bez toho aby kdykoliv existoval nějaký kult Kálí dále postupovalo ve svém poznávání, nikdy by nedošlo k poznání že něco jako memetická infekce jménem Kálí existuje.Kálí není žádným elementárním zákonem, samozřejmě existuje, ale to Dulle Griet také, přesto nijak nevyplývá ze zákonů vesmíru že by měla Dulle Griet existovat.Uznávám existenci karmy ve smyslu vesmírné pojistky, když uděláte nějakou chybu, například se budete nevhodně rýpat v Universu a pokoušet se změnit jeho elementární zákony, rozvrátit jeho hodinový stroj,nebo strkat nos tam kam nemáte, tak je jasné že vesmír, absolutno, universum, bůh si to nenechá líbit a dá vám "ránu" abyste věděli že to nemáte dělat.
Karma, tak jak je chápána v hermetismu, by za jistých okolností mohla fungovat jako překážka "Pravé Vůle", v takovém případě by se o ní nedalo hovořit jinak než jako o prodloužených spárech Choronzona.Je-li to naše poslání můžeme brát jako správné cokoliv vraždu, revoluci, cokoliv ať už dobré nebo zlé.
Děkuji mnohokrát za reakci, vidím že jste rozumný člověk a nehádáte se s blázny.Velice jste mě potěšil že váš přístup není dogmatický a náš rozhovor se jeví být konstruktivním.A to přes mou radikálnost.Myšlenku života hmoty čerpám z alchymie a nahlížím na ní brýlemi fyziky.V návaznosti na to si troufám tvrdit že existuje dva základní druhy života a sice organický a anorganický, tyto druhy života jsou nekompatibilní ve smyslu, že je nelze spojit v nějaký nový druh.Mají odlišnou "hrubost", jejich základní buněčná/atomární konstrukce je natolik odlišná, že je obtížné aby anorganická bytost poznala že je organická bytost živá a naopak, nelze to nazývat životem tak jak jej známe.Organické bytosti jsou složené z těchto anorganických entit, což ovšem nevadí, když již mluvíme v oblasti okultismu, lze říci že anorganický život má hrubší astrální "vibraci" a kdežto organický jemnější "vibraci", ta jemnější bude závislá na biologickém životě organické entity a přestane v biologickém subjektu existovat a ten se stává anorganickou entitou, která se dále vyvíjí(rozkládá).Jak můžeme nazývat anorganické entity živými, když například je hromádka síry jen hromádkou síry, nečinná a neživá?Biologický život má své uspořádání určené v závislosti na genetickém kódu, z rokrájených nezmarů vždy vyrostou rozkrájení nezmaři, jejich tvar je dopředu dán, avšak objevuje se u nich evoluce, tedy defekty se druh snaží stát adaptibilnějším.Troufám si tvrdit že genetickým kódem anorganických entit je jejich atom složitější forma je molekula, ikdyž jsou si jednotlivé molekulární útvary nesmírně podobné stačí pár zásahů a máme místo dezifekčního prostředku a oblíbené součásti nápoje smrtelný toxin.To jak vypadají molekuly(jejich složení, naprogramování) určuje to jak bude látka, které patří.vypadat a dále "růst".Například růst krystalů.Ona mnou již zmíněná hromádka síry se může za určitých podmínek měnit, což je určené v její "genetické informaci".Veškeré vlastnosti látek jsou zakódovány v jejich "genech".Hlavní odlišností je že anorganický život dopředu určený, máme periodickou tabulku prvků, téměř to vypadá jako dílo nějaké vyšší síly, máme dopředu určenou evoluční dráhu prvku, od vodíku až po železo, tak jak se to děje v těch stovkách athanorů co máme na noční obloze a nebo tom velikém co nám dává možnost ve dne číst bez použití petrolejové lampy a nebo elektrického světla.Kdežto evoluce biologického života není předem dána, například když nyní lidskou civilizaci stihne nějaká katastrofa, třeba invaze komárů kterou přežijí jen ti lidé co budou mít srst skrz kterou slaboučké sosáky obřích komárů neproniknou, není to předem dáno, je to adaptabilita, kdežto anorganický život se ve své evoluci řídí kontaktem s jinými látkami a jejich slučováním a nebo změnou základní stavební jednotky-atomu, tím můžemem změnit prvek.Samozřejmě se jedná pouze o teoretickou ukázku pokusu vysvětlení hermetické teorie.Karma nefunguje, tedy ne tak jak je chápána z pohledu hermetismu, hermetická akce vyvolá odlišný druh reakce než fyzikální akce a reakce, karma, funguje-li pak mi přijde zvláštní to že umírají malé děti, nevinní lidé, novorozenci a trpí jinak bezúhonní a dobří lidé.
Ano, jistě, dalo by se říci, že máš v mnohém pravdu ve smyslu, že pod nejednu myšlenku bych se klidně podepsal i já. Musím se také přiznat, že hloubka Tvých znalostí na mě udělala opravdu dojem.
Nicméně, v někkterých případech bych byl raději, abys pro ty co se tomu tak jak ty nevěnují a tedy by je mohli pochopit nepřesně, uvedl i za jakých podmínek Tvé výroky platí. Stejně jako třeba řešení Maxwellových rovnic (a tedy jejich aplikace do nám známého života) dramaticky závisí na okrajových podmínkách, popř. na definici proměných (tady narážím na tvoje snad nejkontroverznější tvrzení, že asfalt že živý, možná by stálo za to abys definoval co si představuješ pod pojmem život a co pod pojmem hmota).
Jinak s tou hroudou zlata, fackama a pod. máš zajisté pravdu, ono to tak opravdu funguje, jen bys měl opět definovat co si myslíš pod pojmem okamžitě. Z hlediska jepice je to zlomek sekundy, s pohledu ateisty jsou to třeba minuty, hodiny, s pohledu hory se jedná i o miliony let. A kolik je to s pohledu člověka věřící v reinkarnaci?
Stačí se podívat kolem sebe jak to funguje. Jak jinak by bylo možné, že takový sígr jako jsem třeba já, přežil tolik klinických smrtí, když většina lidí nepřežije ani jednu? Jak to, že já prospal při řízení auta spousty hodin a najel stovky kilometrů a nic se mi nestalo a jinýmu stačí k havárce zavřít oči na zlomek vteřiny? Proč se někdo o něco snaží celej život a mě se to daří hned napoprvé a vlastně ani o to tolik nestojíím? Proč má někdo tolik štěstí a jiný má jen samou smůlu?
Ještě jednou ti zcela upřímně děkuji za tvůj názor a za cené myšlenky, cos tu nadhodil (např. nalezni svou pravou vůli a pak se jí řiď, neboť ona bude střelkou tvého kompasu) ale přesto věz, že největší nebezpečenství pro člověka na jeho cestě k dokonalosti je jeho vlastní Ego. Snadno se totiž stane, že jeho vlastní obdiv k sebe samému, mu nedovolí poslouchat a vidět okolí.
Jen tak mimochodem, kultura, která vůbec nevěří v reinkarnaci tedy logicky NEMŮŽE věřit ani v karmický odraz. To je jakobys jako "Ještě podstatnější a důležitější" důkaz tvrdil, že neexistence Kálí potvrzuje hlavně to, že v ní nikdo jiný než hinduisté nevěří. To Ti vážně ujelo.
Vsetci zo skutečne velkých Hoodooistických majstrov su vo vodních a zemských znameniach, pretože Panna vládne Voudoo, Kozorozec za vládne Hoodoo a Býk vládne carodějnictvu.Tz ktory maju vo svojom nativnom grafe velke respektive vetsie množstvo vody a zeme su doslova predurceny pre tento druh aktivity.
No chcel by som ta poprosit ci by si tu nehodil na seba mail respektive icq. Ja s voodoo hoodoo pracujem teprve mesic, podla niektorych ludi respektive horoskopu mam na to predpoklady zastupenie zivlov a postavenie planet potreboval by som este dakle veci ozrejmit ak sa da daj to sem dik
Ještě podstatnější a důležitější je že žádná jiná kultura nezná karmický odraz než ona Východně-esoterická a západně-hermetická.I v Indii to však bylo bráno odlišněji než to berou hermetické sekty.Ve Voodoo nikdo nezná zpětné odrazy, dostatečně to osvětluje J.Veselý ve své Magii pro pokročilé.Pokud už se objeví zpětný odraz je to většinou tam, kde se operace nepovede tak jak má.Mezi oběťmi tohoto odrazu jsou samozřejmě výhradně tradiční hermetici, z nejznámějších Stanislas de Guaita(pokud je pravda to že zemřel na následky zpětného odrazu, lze jej právem považovat za jednoho z největších magických zločinců v dějinách, zlý člověk co se rozhodne jen tak kvůli názorovým rozepřím zabít jiného člověka si rozhodně nezaslouží nic než opovržení), Jan Kefer a P.B.Randolph.Z mého pohledu jsou názorově správnější a realitě bližší systémy jako je Thelema, LaVeyův Satanismus a Chaos magie.Dělej co ty chceš to ať je celé zákon (tzn.Nalezni svou pravou vůli a pak se jí řiď, neboť ona bude střelkou tvého kompasu), Nic není pravda a vše je dovoleno (krédo chaos magie).V trapné většině případů však k magickým útoků nedochází a jedná se o projevy stihomamu oběti, protože většina těch co jsou schopni provést černomagický zásah je pokrytecky ustrašená a bázlivá.Co se týká "síly pozadí" ani na ni bych nesázel.Když už tak bych rozhodně nesázel na druidskou magii, slované převzali z druidství jen minimum a to co máme skutečně z dávných dob je velmi málo, nikdy jsem neprováděl žádný druidstvím inspirovaný rituál.Mnohe účinější a mocnější na našem území bude bezesporu Slovanská magie, ty síly máme v krvi, jednou se trošičku začnete zabývat touto magií a už vás přijde navštívit Veles a naučit vás něco nového v magii.Voodoo (nezaměňovat s woodoo, to je druh softweru)je slovanským národům bližší hraje zde určitou roli i povaha národa a jeho uvažování, stěží bychom přiměli aby na Moravě pěstovali místo vína opium a v Praze si pak na znamení pocty bohům rozbijeli hlavy kladivy.Je to krásné polyteistické náboženství, lidé mnohdy přímo mluví s božstvy, tato božstva jsou pak mnohem lidštější a živější než andělé a světci křesťanského pantheonu (asi by nebylo vhodné aby sv.Václav kouřil cigarety a nebo nějaká křesťanská světice pomáhala při sexuálních problémech).Ne nadarmo se hovoří o velké magické potenci voodoo/hoodoo loa jsou magicky účinější než entity klasických pracovních modelů (to je logické, nikoho dnes nenapadne uctívat jednotlivé démony z Lemegetonu a anděly z P.M.E. od Bardona, kdežto loa se uctívají dnes a denně), vzdálenost zdá se skutečně nehraje roli, v současnosti se věnuju afrokaribským formám magie a dnes již potřetí jsem zahlédl loa.Neberte to prosím zle, mám jen jiný názor a za ním si stojím
Z toho důvodu nejsem hermetikem:-D.V hermetismu neuvažujete samostatně, naučíte se množství pouček, zákonů a svazujících pověr, které nemají reálné opodstatnění a podle tohohle programu se pak "adept" řídí a uvažuje.Samozřejmě se v průběhu času i u tradičního hermetismu objevila snaha o zbavení se tohoto nánosu pověr, což je určitě chvályhodné, ale pořád existují i lidé kteří berou jako nezlomnou pravdu i šílené teorie francouzských hermetiků někdy z 19.století.Magie je v základech skutečně všude stejná, ale například v hermetismu se okolo ní nahromadilo množství ničím nepodložených nesmyslů.Pro případ uvádím například dualismus převzatý z Sionisticko-Křesťasnkého uvažování inspirovaného Pársismem, který je u praktikujících mágů skutečně hloupý.Nemůžeme být úplnými lidmi, natož mágy když budeme části sebe samého považovat za ďábelské a další za andělské.Také zpětný odraz je nesmysl, natož pak že by souvisel s karmou.Pokud něco jako karma existuje, tak působí na veškeré lidské konání a kdybych dal někomu pěstí, tak mě musí z druhé strany přílítnout okamžitě jiná pěst co mě rozbije hlavu, není žádné reálné opodstatnění pro karmickou šlupku při špatném konání, muselo by to fungovat i obráceně, dělám rituál aby osoba XY dostala peníze a logicky funguje li zpětný odraz pak dojde k získání peněz i u vás(experimenty podobného typu byly skutečně prováděné).Kdyby to nějak skutečně fungovalo mohli bychom takto velice rychle vydělat miliony, dle našeho logického úsudku by to muselo platit i pouhým materiálním konáním, hodíte žebrákovi hroudu zlata do klobouku a vzápětí vám jiná hrouda zlata spadne na hlavu.Pokud budeme brát hermetické zákony všechny jako pravdivé, pak se jako karmický odraz projeví i to že dělník používá zbíječku na silnici (všechna hmota je živá), mělo by se stát že něco napáchá stejný zločin na něm, kdyby byla karma opodstatněná měli bychom velmi málo dělníku.Ještě podstatnější a důležitější je že žádná jiná kultura nezná karmický odraz než ona
Zpětný odraz existuje, říká se mu obecně karmické zrcadlo. Jeho neexistenci prosazují pouze "prodavači bezcených tretek" aby nalákali další oběti.
Karmické zrcadlo je konkretizace základních pravidel hermetiky, pravidla rovnováhy a pravidlo příčiny a důsledku.
A jak píše Saty, magie je v základech všude stejná, jen se ji na různých místech říká různým způsobem. Jediné v čem se doopravdy liší je "síla pozadí". Jinými slovy, tam kde se milionkrát řekne amen nemá omen takovou sílu nebo-li v Evropě mají větší sílu (a jsou snadnější) druidská kouzla, v karibiku zase woodoo :-)
Jen připomínám, v trapné většině případů bohatě stačí ochrany které jsem popsal v sousedním bloku "Příznaky okultního útoku"
ZRAVIM VAS AMHETYST
poprosim vas ak ste dostal moj email ccem vas poprosit oodpoved je to velmi SURNE OD VASEJ ODPOVEDI ZAVISIA DALSIE MOJE KROKY SOM V STYCHU NEVIEM SI RADY BEZ VAS
pro Olsen Jonhan (Saty, 17. 12. 2009 01:10) Saty je zkráceně Satanka, takže se jedná o mně. Píšu ti mail
.pomoc (olsen jonhan, 14. 12. 2009 17:11) volam sa olsen johan cital som jeden komentar od isatanky ze neaky znamy isiel do peru kde praktyzuju voodoo chcel byso poprost emil na istanku a porozpravat sa snou hladam kotakt aj na satyho zaujimam sa o voodo ocarenie hladam ludi ktori ovladaju voodoo alebo vedia neAKE KUZLO voodoo manzelsky rozvod liecenie financie porosim surne opomoc je to velmi naliehave olsen.j@azet.sk pro KIKI (Saty, 23. 11. 2009 11:09) Promiň za pozdní odpověď, ale nebyla jsem teď nějaký čas na netu. Kniha od Michala Bertiauxe se jmenuje "The Voudon Gnostic Workbook" a dá se koupit za 928 Kč...http://shakes.cz/category/4. Je ale pouze v angličtině.POMOC (KIKI, 08. 11. 2009 17:02) jak se manuje ta knížka od Michala Bertiauxe. děkuji. Lenušku (Saty, 01. 11. 2009 09:00)
Tak děkuju moc,určitě mu zkusím napsat
Ahojky Lenuško, nejlíp uděláš, když se přímo obrátíš na Pohodičku,
nechal tu svůj mail. On ti k tomu může ještě dost říci a odpovědi
bývají individuální podle konkrétního případu.
tarot@medy.cz
Mohla bych se jeste zeptat,jak se vklada obrazek do ega (do srdce), jak psal Pavel Pohoda?
Děkuju vám moc za rady.Určitě se začnu snažit něco už konečně udělat. K tomu volnému vztahu:měli jsme tu ještě jednoho kluka,nic jsem s ním neměla, ale stačilo se na něj jen podívat nebo nějak začít řeč a hned jsem měla peklo.Volný vztah znamená konec.A k tomu stěhování-to také nejde, ta holka je má sestra.Já vím je to hrozné.Bydlí tu s námi ještě naši rodiče a právě ten můj kluk. Pracuje u táty ve firmě a máme velký dům,takže u nás i bydlí.Rodiče se ale nesmí dozvědět že s ním něco mám! Už by nikdy nechtěli vidět jak mě tak ani jeho.možná se to zdá nepochopitelné ale bohužel-je to tak.Proto neni cesty ven.
Děkujem za podrobnej popis, teď záleží na každém, zda najde odvahu to vyzkoušet a jak to bude účinný.
Když uděláte ten první rituál, pak počkejte ty dva týdny a potom můžete začít od duchů něco chtít.
Základní rituál pro získávání od duchů húdú Na tichém místě se posaď ke stolu, na nějž jsi do každého rohu umístil jednu svíčku: žlutou na sever, modrou na západ, zelenou na jih, červenou na východ. Černou svíčku, která byla použita v předchozím rituálu, postav doprostřed, a mezi černou a modrou svíčku umísti sklenici vody. Na kousek papíru napiš to, co si přeješ získat, a tento lístek polož mezi červenou a černou svíčku. Oltář je teď připraven k práci. Nyní odříkej následující modlitbu k duchům húdú, abys je rituálně obeznámil se svou žádostí, přičemž zapaluj svíčky v níže uvedeném pořadí. Nejprve zapal žlutou svíčku a řekni: "Vyjdi, svatý duchu Severního kříže světla." Potom zapal modrou svíčku a řekni: "Vyjdi, svatý duchu Západního kříže světla." Pak zapal zelenou svíčku a řekni: "Vyjdi, svatý duchu Jižního kříže světla." Zapal červenou svíčku a řekni: "Vyjdi, svatý duchu Východního kříže světla." Nakonec zapal černou svíčku a řekni: "Svatí duchové šťastného húdú, přijďte mi na pomoc a vyslyšte mne." Dotkni se sklenice s vodou a řekni: "Médium svatých duchů, vody dole a pod všemi světy, svatí duchové mrtvých a moří, jsem zde, abych vám sloužil." Upřeně se zadívej na lístek se svou prosbou a řekni: "O světlo, není temnot, jsem v přítomnosti nekonečného světla." pak tiše odříkej následující krátkou prosebnou modlitbu: "Drazí duchové šťastného húdú. Jste moji přátelé. To, co si přeji od vás získat, je napsáno na lístku papíru, na nějž jsem napsal svoji zvláštní prosbu. Pomozte mi, prosím, získat to, co si přeji. Vím, že mi pomůžete. Zde je můj dar pro vás, drazí duchové šťastného húdú." Poté nabídni třením rukou po dobu několika minut duchům sílu a pak podrž ruce s otevřenými dlaněmi a prsty směřujícími vzhůru směrem k oltáři; oltář tak přijme sílu, která proudí z tvých dlaní do světa duchů. Je to tvůj dar duchům, životní síla, která jimi bude použita při nějaké jiné práci. Potom zavři oči a mysli na duchy húdú. Představuj si, jak k tobě přicházejí a jak plní tvoji prosbu. Jsou všudypřítomní a možná, že naznačí svoji přítomnost mihotáním plamene svíčky či nějakým jiným znamením. Pak setrvej několik minut v mlčení. Potom vypij vodu ze sklenice, neboť je v ní obsažena síla duchů. Když jsi tak učinil, zhasni svíčky v následujícím pořadí: nejprve černou, potom červenou, zelenou, modrou a nakonec žlutou. Nakonec tleskni rukama a řekni: "Je dokonáno, svatí duchové šťastného húdú." Závěrem ukliď svíčky a ponech si lístek papíru s prosbou, abys na ni mohl každý den myslet. Tento rituál je možné provádět tak často, jak budeš chtít.
Jestli chcete s Voodoo začít doporučuju se zapojit nejdříve do Loa Maitre a Nibbho a pak teprve časem sáhnout k dalším Loa, tyhle vás uvedou do světa Hoodoo, je to rituál z knihy Michala Bertiauxe, tam je deset lekcí tohohle Hoodoo.
Rituál zasvěcení se duchům húdú Na tichém místě se posaď ke stolu, na nějž jsi umístil dvě svíčky. Černou svíčku na sever a modrou svíčku na západ. Posaď se tváří k východu. Na jih přímo proti černé svíci umísti sklenici vody. Nyní musíš odříkat následující modlitbu k duchům húdú, aby ses zasvětil jejich síle a existenci. Nejprve zapal černou svíčku a řekni: O světlo, není temnot v silách mrtvých. Pak zapal modrou svíčku a řekni: O světlo, jsem dítětem světla velikého Mistra pod mořem. Potom se dotkni pravou rukou sklenice vody a řekni: Médium svatých duchů, vody dole a pod všemi světy, svatí duchové mrtvých a moří, jsem zde, abych vám sloužil. Pak začni tichým hlasem odříkávat následující modlitbu zasvěcení se duchům, abys jim ukázal, že zamýšlíš opravdový obchod: Zasvěcuji se službě duchům, podivuhodným duchům oněch mrtvých, kteří se mi snaží pomáhat, a oněm podivuhodným duchům moudrých mágů pod mořem, kteří přicházejí ve zvláštních formách. Žádám o pomoc a přítomnost duchů húdú a vyzývám všechny bytosti húdú k přispění a pomoci. Nabízím se ke službě velikému králi mrtvých, jenž vládne nad duchy zemřelých. Nabízím se ke službě velikému Mistru duchů mágů, jež pracují pod neviditelnými moři. Vzdávám úctu všem duchům a obzvláště duchům vědy húdú. Vpravdě je hledám, abych s nimi pracoval od této chvíle navždy. Nyní zavři oči a mysli na to, jak k tobě duchové přicházejí, a co budeš chtít, aby pro tebe udělali. Pak setrvej několik minut v mlčení. Potom vypij vodu ze sklenice, neboť je v ní obsažena síla duchů. Poté zhasni modrou a nakonec černou svíčku. Nyní si můžeš být jist svým štěstím, neboť ses stal húdúistou.
Když chcete dělat Voodoo musíte se nejdřívě nějak zorientovat v Loa.Moje Loa jsou Loa Nibbho a Maitre.Teprve pak vám Voodoo funguje a je to až děsivý.I zapíchávání špendlíků je rituál a čím víc si u něj pomůžete pomůckama tím lépe.Žádné Voodoo není možné bez Loa.Jsou dobrá Loa a zlá Loa, některá Loa vám pomohou vzkřísit zombie(Baron Samedi) a jiná je vysvobodí.Já pracuju s Loa Hoodoo, ty jsou nejúčinější, po tom co uděláte zasvětcovací rituál počkáte asi dva týdny(můžete dělat různé metody pro posílení své síly mysli)a pak můžete Loa už o něco žádat.Hoodoo Loa jsou velice mocná v získávání peněz, práce, hazardu, lásce a také vás mohou odnést ve snech do své říše duchů.
Odpověď ti napsal muž a jelikož mužské vidění je odlišné od ženského, napíšu ti svůj názor. Shodnu se s Pohodičkou v tom, že Voodoo ve tvém případě nezabere. Panenku, nebo něco co by ji připomínalo lehce vyrobíš z kousků látky, nesnadné je ale ovlivnit tou panenkou vztahy. Musela bys mít předpoklady k takové činnosti a havně zkušenosti, jinak se to mine účinkem. Vztahy dvou lidí, stejně jako je tvůj vztah s partnerem, jsou složité. Není mi jasné, proč bydlíte dohromady s tou holkou. Pro tvého kluka je to nabízená příležitost. Společné soužití je konečná pro většinu vztahů, pokud nežijí ve volném vztahu. Nejlepší rada by byla, abys ty a tvůj kluk žili samostatně, protože příležitost dělá zloděje. Plakat Lenuško nepomůže, jen se budeš trápit a to se odrazí na tvém chování, které nebude pro tvého kluka přitažlivé a urychlilo by to rozchod. Jedinou radu kterou bych ti chtěla dát je, aby sis v klidu a na rovinu s tvým klukem promluvila o tom, že odejde buď ta holka, nebo vy dva. Z jeho reakce poznáš, jestli tě má rád, nebo jestli už tam láska není. Pravda bývá někdy krutá, ale je lepší, než potácet se v nejistotě a plakat. V tom případě bych ti doporučila ponechat si svojí hrdost a odejít, i když by to určitý čas bolelo. Každému život předurčí partnera, setkání s tím pravým třeba na tebe teprve čeká. Držím ti palce.
Pokud jde o magii, pak bych radil mu vložit do ega (do srdce) vlastní obrázek. Zde asi voo-doo nebude ta nejlepší cesta. Vztah je spolupráce. Když už takto bydlíte pospolu, pak objevujete nové, protože normy chování pro společné bydlení zatím stanoveny nejsou. Měli byste si přizvat ještě nějakého kluka, aby byla sexuální rovnováha, tedy stejný počet mužů i žen. Pak se dohdonout navolné lásce. Zatím máte negativní energie, tedy zklamání, smutek a nenaplněnou touhu a tím odrazujete partnera. Radím tedy se dohodnout, zde magie nepomůže. Partner musí přece vědět, že i Vy lásku potřebujete.
Moc vas prosim poradte mi jak vyrobit panenku pro lasku nebo neco podobneho.Jsem moc zoufala,muj pritel mi neni verny a ani si nejsem jista jestli jeste mou lasku opetuje.Ja ho miluji vic nez sama sebe.Mohu se s nim rozejit ale bude to pro me jeste horsi-bydlime vsichni v jednom byte,jime spolu,divame se spolu na televizi...podvadi me s holkou, ktera s nami take bydli.prosim pomozte mi prozivam tu peklo,nevim jak dlouho tohle jeste vydrzim...on je pro me vsechno na svete,tvrdi ze ja pro nej take ale jeho chovani vypovida o opaku.cele noci brecim,nespim...ac se to zda jakkoli nemozne,ani jeden z nas se nemuze odstahovat takze to nikdy neskonci.Ted zrovna brecim a nemohu se uklidnit.Napiste nekdo, PROSIM!
Kdokoli je blokován nebo proklet a nedaří se mu podnikání, vztahy nebo studium, nabízím očistu zde: http://www.medy.cz/tarot/spiritualni_sluzba.htm cena dohodou od 200 Kč, kontakt: tarot@medy.cz
Je nyní docela běžné, že si upadající podniky, restaurace, i kartářky, pomáhají k úspěchu tím, že likvidují konkurenci jak se dá, kdo to umí, ten i pomocí magie. Pomocí dohodnutého rituálu nasměruje na oběť bytostní energie a ta zajistí jeho vůli. Jednou z možností je zjistit, kdo to udělal a dohodnout se s ním, ale málokdo se přizná. Druhá možnost je likvidace blokující energie. To lze i na dálku, mohu posloužit. Používání bytostních energií bez soudu vede k bezpráví. Bez jakéhokoli soudu, tedy stanovení oprávněnosti sankcí, likviduje každý vše, co se mu nehodí, stačí, když to umí. Nastala v oblasti duchovní mocenská zvůle a budeme rádi, když se nám jednou podaří to zastavit a obnovit autoritu božího soudu. Zatím se neomezeně proklíná a neomezeně prokletí likviduje. Výsledkem je oslabení energií černé magie tím, že se likvidují bytosti bez vlastní vůle, které kdysi odevzdaly své ego "Vyšší vůli" a tím umožnily zneužívání magie.
Dobry den mam problem mam malou retauracku a posledni dva tydny se neco stalo a nechodi lidi.dva dny tomu jsem nasla v kvetinaci nejake veci a okolo restaurace cerne zrni,nevim co.kdyz jsem se ptala odborniku rikal me ze to je voodo aby k nam nikdo nechodil.jak muzu tuto kletbu zrusit.?dekuji
Asi jsem četl špatně. Cesta....k dávno mrtvým bohům...? Co to je ? Bohové jsou přece nesmrtelní. Jestli jsou zemřelí, tak nebyli Bohové. Raději nikam nejdu.
pro máju (Hemenex, 13. 06. 2009 19:09)
Jsem na tebe pyšný, ano, pyšný za tvoje rozhodnutí. Na světě je již dost zla, tak proč ještě přidávat další, že?
Upřimně, sama nevíš kdo a kým jsi byla ve svém minulém životě a proč tedy máš karmu takovou jakou ji máš. Dá se to sice zjistit ale nerad to dělám, protože toto poznání stejně ve většině případů nic neřeší. Důležité jak se zachováš ted a tady. Přijmout sebe sama, se svými klady a zápory (o kterých víš sama nejlíp) stejně tak přijmout svůj život (osud, karmu) takový jaký je. A než se babrat ve své minulosti je lepší raději hrát co nejlíp s kartami, které jsi dostala do vínku.
A věř tomu co ti říkám, štěstí tě ještě určitě potká. Jde jen o to, jestli ho náhodou sama nezaženeš. Tak dávej raději dobrý pozor! Možná že už za nejbližším rohem na tě čeká, fakt ... :-)
PS: A nemysli si, prosím, že jsem nějaký idealista, moralista nebo snad náboženský fanatik ... naopak jsem pragmatik a realista, který kladnou kletbu s úspěchem léta používal ve své velmi, velmi úspěšné praxi vymahače dluhů :-) nebo vyjednavače.
Oprava:
HOMO SUN; HUMANI NIL A ME ALIENUM PUTO (Jsem jen člověk a nic lidského mi není cizí) :-))
A zcela upřimně (doteď', než jsem prošmejdil internet) mě jméno toho muže ani řádu nic neříkalo. Ostuda co?
Ahojky,máš pravdu ,nejsem nad věcí.Nejsem člověk který dokáže všechno hodit za hlavu.Jsem vychovaná jinak,pro poctivost,úpřímnost,spravedlnost...tak je to pro mě těžké to strávit a zapomenout...ten člověk mě podvedl, využil citově ..lásku předstíral ..jen proto abych mu těžce pracovala na jeho domě.. celý vztah mě podváděl s mladou holkou,se kterou měli vše naplánované....a když se mě už chtěli zbavit musela jsem ještě čelit od něho a od jeho milenky vulgárním urážkám na moji osobu.Bylo to hrozné.Myslím si že každý kdo by zažil co já,by smýšlel ,jednal stejně jako já. Víš ,nehledám zlo..denně konám spousty dobrých věcí,ale chci jen spravedlnost..aby za to nelidské chování oba pikali.Vím že se s tím budu potýkat dlouho,citově jsem se vyčerpala,ale i tak se budu snažit...poslechnu tvých rad..protože chci ještě žít,ale v čem si sem jistá že žádné štěstí mě už nepotká..asi mě to bylo dané do vínku,chci mít pouze klid.Mám v sobě pocit že ucítím na duši až budou potrestání....pak zapomenu.Opravdu to tak cítím.Dostala jsem velice tvrdou školu...bojím se dalšího vztahu..a už nechci...to je moje rozhodnutí !!!!!!Dobrou noc.
Děkuji ti za tvé rady, moc mi pomáhají. Jsi dobrý človek. Ješte bych se tě chtel zeptat jestli ti říka něco jméno Fracis Israel Regardie a název Řád Zlatého úsvitu?
Možná si myslíš, že jsi nad věcí ale vyrovnaná s tím tedy rozhodně nejsi, klidně bych si troufl říct, že máš před sebou ještě dlouhý kus cesty. Ale nevzdávej to!
Víš, vykonat zlo je snadné, mnohem snadnější než vykonat dobro, proto se zdá, že zla je víc, mnohem víc než toho dobra. Ale není tomu tak. Jen to dobro je nenápadné a šedé. (Navíc si my lidé egoisticky myslíme, že se musí týkat hlavně nás samých).
Proč o tom mluvím? Chci ti poradit, nehledej ve svém okolí zlo, hledej dobro.
Svět není zlej, jen my se neumíme dívat.
Svět není jenom On a Jeho partnerka, je to i několik miliard jiných lidí a mezi nimi jsem třeba i já nebo Saty a další a další.
Na závěr ti dám TŘI RADY uvědom si, že:
1) Svět se NETOČÍ kolem těch dvou a že v běhu Světa a dokonce i Tvého života jsou stejná "hovna v trávě" jako kdokoliv jiný.
2) Při JAKÉKOLIV kletbě je jedna s rozhodujících veličin karmická minulost všech (tedy nejčastěji dvou) zúčastněných stran. Jestli ji mají lepší než ty máš asi tak stejnou šanci jako tým s 4. národní divize proti vítězi Pohárů Mistrů Poháru.
3) Vylepši si svoji šanci na zadostiučinění ve stylu kladné kletby. Otoč se k němu zády a začni co nejvíc a co nejčastěji konat dobro. Každý den dobrý skutek. UBICUMQUE HOMO EST, IBI BENEFICIO EST LOCUS (Seneca Mladší, Kdekoliv je člověk je i příležitost pro dobrý skutek). Tak jak upřimně jdou od srdce tedˇ tvoje negativní myšlenky, tak at jdou od tedˇ ty kladné. A budeš překvapena jak rychle budeš odměněna.
Věř tomu, tak já věřím tobě, že to dokážeš.
Taková by byla moje Cesta (protože takové je i moje Učení Cesty).
PS: Odpovídám raději hned. Jsem muž a je mi přes 42 let :-)
Díky za odpovědˇ.Nevím jestli jsi četl moje dopisy co jsem zde psala,odepisovala mě na ně Saty.Je v nich psáno co se mi přihodilo v partnerském vztahu.Jsem celkem nad věcí...ale není to ještě se mnou tak jak by to mělo být,nejde mi to vymazat z paměti a hlavně z duše.Jak mi ten člověk ublížil je stále ve mě... vysílám na něho negativní myšlenky..jsou moc úpřimné...jdou hluboko od srdce ,ten člověk a ta dáma by měli být za to nelidské chování ke mě nějakým způsobem potrestání....pořád si myslím že můj klid v duši nastane až se to potrestání stane...myslím si že to ucítím....ale zase na druhou stranu si kladu otázku jestli se to vůbec stane....jestli ta spravedlnost vůbec existuje.
Kladná kletba se provádí naprosto stejně jako záporná kletba a má dokonce i stejný projev účinků a způsobuje i stejné změny vaší karmy (jen opačného znaménka). Záleží individuálně na každém z nás jak je vyspělý (jako má karmickou minulost) a jak je zkušený. Mnohé (o těch nejzákladnějších, nejběžnějších a nejednodušších) jsem již prozradil v minulém svém příspěvku. Jsou tam i stopy k těm složitějším ale to chce budˇ poslechnout svůj INSTINKT (neboli další ze stavebních kamenů magie. V podstatě je to jen jiné slovo pro "karmickou minulost" nebo "kvalitu karmy") nebo řídit svým mistrem (někým kdo tě povede ale to nejde dělat formou dálkového studia písemnou formou).
Jen opakuji, že to nejdůležitější je pořádná dávka emocí (tedy myslet to co nejúpřimněji) a pak imaginace, vizualizace, představivosti.
Prostě in effigie (obrazně) si nějakým způsobem vybav svoje pracoviště (pozor, né toho hříšníka, protože přece jenom nechceš aby mu všechno procházelo ještě více a lépe než dosud ale potřebuješ aby se situace na pracovišti "vyčistila" - vylepšila, ne?) a tam pošli co nejvíc svých kladných, pozitivních myšlenek (energie).
Způsobů, jak toho konkrétně v praxi dosáhnout existují desítky ale ve většině případě to jsou jen berličky a stejně nejvíc záleží na těch 3 kamenech o kterých jsem již psal.
Na knihu O kladné klatbě si budeš muset asi ještě počkat až ji napíšu, protože jsem o ní zatím ještě nikde nečetl (bude to ale trochu trvat protože je až třetí v pořadí :-) )
Jinak knih je spousty, např. http://www.grimoar.cz/index.php
Před nedávnem jsem měl dvě práce. Jednu, aby mě živila a tu druhou (prodavač ve zdravé výživě za cca. 2000,- měsíčně) jsem dělal abych se dostal blíž k lidem, kteří stáli o to aby jsem jim pomohl. Ač se to na první pohled nezdálo ale ti lidé mě dávali mnohem víc než jsem jim mohl nabídnout na oplátku já. Jednou mě dokonce jedna "zákaznice" zaskočila dotazem jestli jsem již vyslal kladnou energii i na tuto prodejnu, že je z ní vyloženě "cítit" a že si toho všimla už na ulici a proto sem taky přišla.
Zastyděl jsem se protože mě nic takového dosud nenapadlo a tu kladnou auru osobně připisuji spíš těm báječným lidem, senzibilům a léčitelům, kteří se tam naučili za námi chodit.
A teď k meritu věci:
To se stalo v pátek.
V neděli jsem provedl jeden ze svých nejsilnějších rituálu a v jeho rámci jsem vyslal kladnou kletbu na obě provozovny ve kterých jsem dosud pracoval.
V pondělí jsem dostal s obou prací výpověď (prý mi to v pátek už nestihly oznámit).
V úterý mě vzali zase zpátky. V prvním případě proto, že síla co měla nastoupit k nám do firmy a převzít krom jiného i moji práci v noci poslala SMS, že si to rozmyslela a v druhém případě si to majitel prodejny prostě přes noc rozmyslel.
Tak v praxi funguje kladná kletba.
PS: S obou firem jsem po čase dal výpověď já sám a teď se už živím jinak
Maš pravdu, asi to necham na "božich mlynech" at ho semelou, ale douffam ze to nebude dlouho trvat. Nemohl bys mi poradit nejakou tu kladnou kletbu?? Byl bych ti moc zavázán, nechci práve nikomu uškodit, akorát se potrebuju dostat z problémů do kterých me hází nekdo jiný. A ješte nemohl bys mi doporučit nejakou literaturu k tomuto tematu?
Dobrý večer,děkuji ti za odpověď,ráda bych tě požádala zda-li bys mi nemohl napsat fungování kletby v tvém životě.Pokud by jsi nechtěl zde veřejně,můžeš na moji mailovou adresu wwkontakt@seznam.cz.
Budu ráda
Díky mája
pro máju (Hemenex, 02. 06. 2009 23:01)
kletba - je jen pouhé slovo, skupina písmenek, která nemá žádnou moc. Stejně jako například bůh, pravda, spravedlnost, láska atd. Až lidské vědomí, lidský duch dá těmto písmenkům tvar, význam, symbol a tedy i moc.
Proto je naprosto jedno co a jak nazýváme, jakými písmenkama pomáháme naší představivosti (vizualizaci), důležité je až konečné dílo - naše představa. Ta nám dává moc. Moc vyjádřit co chceme a naopak pochopit o čem je "řeč" :-)
pozn: proto si nemluvňata celého světa "rozumí" a proto telepatie není o slovech ale o obrazech a tedy funguje jako jakési esperanto.
pozn2: existují i slova které mají již sama o sobě svoji vlastní Moc ale to jsou PRAVÁ JMÉNA a těmi se dá ovládat okolí přímo ale to je už jiný level.
Proto je důležité si často kontrolovat co si kdo pod kterým slovem vlastně představuje aby nedocházelo k omylům jak se mnohdy často děje :-)
Kletba je (podle Hemenexe) vyslovené či myšlené přání, kterým se snažíme změnit přirozený běh reality. Proto může být jak pozitivní, kladná, prospěšná, bílá tak negativní, záporná, škodlivá, černá.
A protože mezi nejzákladnější stavební kameny magie patří EMOCE (láska, nenávist, atd.) a PŘEDSTAVIVOST je tedy jasné, že JAKÁKOLIV kletba se počítá, a že se projeví.
Jde jen o to jak ji míníme "upřímně" a jak "živě" si její výsledek představujeme, vizualizujeme. A proto je jedno jestli pro přesnější vizualizaci použijeme panenku, barevné svíčky, svatý obrázek, vnitřnosti oběti nebo jen vlastní hlavu. A je jedno jestli "obět" zrovna milujeme nebo nenávidíme, klečíme, ležíme nebo se natřásáme v extatickém tanci.
pozn3: a proto když nadáváme za volantem na ostatní řidiče bychom si měli uvědomit, že se nám tyto kletby mohou zesílené od karmického zrcadla vrátit
pozn4: a když maminky vyprovázejí děti do školy by si měli raději představovat jako šťastně dojdou do školy a né, že se na přechodu špatně rozhlédnou a přejede je auto.
O konkrétním fungování takové kladné kletby v podobném případu mohu uvést příklad ze svého života. Ale myslím, že není třeba neb vše potřebné již bylo řečeno.
Přeji ti hezký večer,četla jsem si tvoji poslední zprávu pro Helmic.Prosím tě vysvětli mě co je to "kladná kletba".Vysvětluji si kletbu vždy zápornou.
Díky
Mája
Nejsem asi ten pravý mág (i když někteří mi tak říkají) protože ti v tomto nepomohu. Nejsem totiž zastánce toho aby se magie užívala k ubližování, KOMUKOLIV. Za normálních okolností bych tě asi ignoroval ale protože je s Tvých řádků cítit, že si plně uvědomuješ riziko svého potenciálního čarování, uvědomuješ možnost ublížit víc než by si dotyčný zasloužil, proto máš mé sympatie a věz, že jsi na dobré Cestě. Takový POSUN v myšlení se počítá a často má větší vliv než "kilo" magie :-)
KAŽDÝ zásah do Osudu jedince totiž s sebou přináší nemalé riziko karmického zrcadla, tedy rizika, že se ti vše zlé (ale i dobré) znásobené vrátí.
A ted k tvému problému:
Máš mnoho možností jak dosáhnout řešení. Když vynechám ty, které ti ze zásady neprozradím zbývají tři.
1) použít kladné kletby (pro někoho možná nečekané řešení a věž, že velmi velmi účinné)
2) odejít vědět, že INIURIARUM REMEDIUM EST OBLIVIO (Je jeden lék proti bezpráví - zapomenout, Publilius Syrus, Myšlenky, I 21)
3) smířit se s tím, že NIHIL EST TOTO, QUOD PERSTET IN ORBE (Nic nemá trvání na tomto světě, Ovidius, Proměny 15, 177n)
At už se rozhodneš pro kteroukoliv s těchto možností (doufám, že si jednu z nich vybereš a né nějakou jinou, po které si se, myslím, původně pídil) bude to jen a jen tvoje rozhodnutí a tvoje volba. A já věřím, že to bude ta správná volba a tobě se 100x v dobrém vrátí.
Už jsem vážne přemýšlel o tom ze zkusim na nej seslat nejakou voodoo kletbu, ale nemam dostatek potrebných vědomostí a zkuseností abych treba mu neubližil vice nez si zaslouzi a treba i sam sobe. Nechci mu vyložene ublizit, ale spise se ho zbavit(myslim v práci, ne v živote), aby na nas uz nemel zadny vliv.
Zdravím všechny mágy, především bych jim chtel složit poklonu za jejich umění a moc, ke které se váže velká odpovědnost. Ted bych chtel požádat nekoho o pomoc. Jedná se o našeho nadřízeného v práci. Pred tím nez se stal nasim nadrizenym tak delal v nasi firme obycejneho ridice/ zasobovace, pak ale naseho minuleho nadrizeneho vedeni firmy vyhodilo a jelikoz tenhle ridic ma za zenu pribuznou majitele firmy tak dostal tohle misto ikdyz na to namel potrebnou kvalifikaci ani inteligenci. Ted by se dalo rict ze nam vsem, kteri delame pod nim, dela v praci "PEKLO". Svou funkci absolutne nezvlada a kdyz neco on pokazi nebo na neco zapomene, nebo se stane cokoliv spatneho tak to svede na nás a udelá nás temi špatnými. Nekolik z nás uz premyslime ze jen kvuli nemu dáme výpověd. Nevíme si v téhle situaci rady a jit za jeho nadrizenymi a pozadovat nekoho jineho na jeho misto je naprosto zbytečné. Dále bych chtel požádat nekoho kdo by me v magii učil. Je mi 23 let. Predem děkuji za odpověd.
Možná, že ti pomohu. Dej mi email a důvěřuj.
Vúdú je moc síla,vúdú je moc magie a síla,není mnoho těch co jsou opravdu vyvolený toto znát.
Pokud kněžka dá vúdú potom velmi těžká obrana,nejlepší obrana je poprosit o její vlastní ochranu v ten okamžik vúdú odchází a hledá jiná zlá obět.
Nevím proč vy se bát toho co tryská z vúdú,ale pochopit proč je tak hrozné a těšké.
Vy probrat s manželem tu zlou věc proč na něho vúdú sesláno,pozorně naslouchat a hledat to místo proč,,,,,,,,,,,,,,,,,pokud milovat vašeho muž tak držet nad ním ochraná ruka,ovšem on nesmí milovat nikoho jiného nežli vás,potom je možnost zlomit kouzlo VÚDÚ.
Váš muž si sám musí uvědomit co udělat špatně a proč udělat špatně,vy sama mu nápomocna proti tomu.
Vaše láska je to jediné silné proti neznámému,pokud milujete a jste milována tak oba zvítězit,pokud ne tak prohrát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
těžko ti takhle po netu radit a zvlášť takhle veřejně ... jedná se přece jen o trochu intimní téma.
Protože se jedná o duchovní záležitosti velmi mnoho záleží na "duchovních kořenech", tedy na tom v jakém duchovním prostředí se nachází útočník a v jakém obránce, jestli má tvůj manžel kořeny zde, ve střední Evropě (kde jsou dominantní kořeny křesťanské a občas se dají vystopovat i keltské - druidské) nebo z jiných částí světa s jinou kulturně-duchovní tradicí.
Taktéž je klíčové se rozhodnout pro pasivní odpor (odvrácení hrozby popř. magického útoku, nemusí být zřejmé hned) nebo pro odpor aktivní (tzn. využití magie pro protiútok - poměrně rychlé a účinné ale s karmického hlediska osobně nedoporučuji a ze stejného důvodu i nepomohu).
Až si toto necháš projít hlavou a SAMA se rozhodneš tak se spoj se Saty, ta se postará aby se detaily, které ji dodáš dozvěděl já nebo jiný, kompetentnější člověk.
Zatím je ti doporučeno jako ideální strážce proti "černé" magii vudu, slepý kocour nebo kočka (na pohlaví nebo barvě nezáleží). Nejlépe aby byl slepý již od narození (ne tedy jen oslepený, jak si někteří laici domnívají). Kočky samy o sobě vidí Zlo ale ty co ve skutečnosti nevidí, vidí mnohem více a když ho necháte pár nocí u sebe ... však uvidíte sami
jednou jsme sli ve skolce do lesika a tam jsme nasli kamen ve tvaru rakve a vnem byl otvor kříže a kolem toho byli mrtví šneci a prazdne ulity tak sme šli dal a uvideli křižek z kamena tak sme ho vzali a šli sme zpatky pro tu rakev a jak sme byli u te rakve tak tam bili mrtví šneci ale ulity zmizeli tak sme skoušeli dat ten kříž do otvoru v rakvi a on tam pasoval bylo to podivné bali sme se
tak sme to zahodili a utikali
sme zpatky a když sme druhý den přišli zmizlo to
pak sme tam už nikdy nešli bali sme se.byl to
fakt
podivný
nález
nikdy sme to nikomu neřekli a s kamoškou sm si to nechali jen pro sebe.
ziadam o pomoc, manzelova exmanzelka sa venuje vudu a je v tom velmi dobra...zije tisicky km od nas, ale snazi sa manzelovi ublizit a zacina sa jej snad aj darit, manzel stratil pracu z dovodu ktory si nevieme vysvetlit, pracu si nemoze najst vsade su nadseny z jeho zivotopisu a kazdy mu slubi ze iste bude prijety lebo takych ludi potrebuju a zrazu sa nikto ani neozve, manzel zacal mat aj zdravotne tazkosti a sme si isti, ze to ma na svedomi prave ona. Mam z toho strach a rada by som vedela ako sa da pred kliadbou vudu ochranit. prosim pomoz!!!
Ty ses tu někoho na to ptala? Nevidím nikde od tebe dotaz.
ono tam není jak tu panenku vyrobit tak co
Jen na upřesnění, neexistuje černá, bílá, zelená ani indigová magie. To jsou jen laciná rozdělení sloužící (v pohádkách) dětskému myšlení pro snadné rozdělení na dobro a zlo nebo (v reálném světě) jako obyčejný alibismus.
Magie nemá barvu a ve VŠECH jejích podobách v ní platí jedny a ty stejné zákony karmy (a karmického zrcadla). Tedy nejvíc záleží na tom ČEHO a JAK chceš dosáhnout.
A proč se tedy používá i magie, která ubližuje a škodí (tedy ta na kterou jsi se asi ptal)?
Nebojíš se důsledků svých činů a to buď:
1) z neznalosti (neznáš pojem karmické zrcadlo)
2) z pýchy (cítíš se silnější a mocnější než KZ)
3) nebo z pouhého sobeckého egoismu (je ti jedno co bude s tvojí duší v příštím životě, máš pocit, že se tě to už netýká a to nejdůležitější je TEĎ a TADY.
Víte, co nechápu...? Píšete, že když někdo provede nějaké kouzlo z černé magie, pak musí očekávat, že se mu zlo vrátí, proč to tak je, není to nesmysl? Když by se to zlo vracelo, tak by si nikdo tu černou magii netroufl provozovat ne? A na co by potom byla? Myslím si, že na tom něco bude, nemyslíte?
pro Maju (Saty, 14. 03. 2009 13:20)
Tohle se přece milá Májo může stát každému a na věku vůbec nezáleží. Horší na tom je, že když je člověk starší, tak si vztahu a lásky cení víc, protože už nemá tolik šancí a takový výběr, jako když je mladý. Taky čas tu hraje roli. Vkládá naději do člověka, s kterým by si přál/a strávit zbytek života, o to je pak zklamání horší. Netrap si prosím mysl vzpomínkami a následnou zlobou. Trápila bys jen sama sebe. Nech osudu ať pracuje za tebe. Nic není ztraceno, můžeš ještě potkat člověka, s kterým se budeš radovat ze slunce a ze všech těch drobností co dělají žívot životem. Zkus odepsat na nějaký inzerát na seznamce, nebo si dej sama svůj. Dneska se lidí většinou seznamují přes net a jestli někoho potkáš a padnete si do oka, vezmi co nabízí, ale nikdy nenabízej víc. Snaž se, aby vztahy byly v rovnováze. Držím palce.
...promiň,ale ještě pár slov.To co se mi přihodilo,se nepřihodilo mladé holce,je mě 61 let,vypadám mladě,sportuji,mému bývalému příteli je 56 let,jeho milence,už prý manželce 39 letJak vidíš tak i v tomhle věku se dá těžko poznat faleš..když ten druhý je dobrý herec.Beru to tak,že lidé se rozcházejí,scházejí,a kladu si otázku proč neudělal konec se mnou hned na začátku vztahu...ale odpověď je jednoduchá,potřebovali levnou pracovní sílu,měli to dokonale naplánované i přesto že mě moc ublíží.Nejen to že mě přítel nechal tvrdě pracovat na jeho 40 let neobývaném domě..ale další ..intriky,sprosté urážky od něho a od jeho milenky které jsem musela snést když už se mě potřebovali rychle zbavit.Tak se nediv že jsem jim to chtěla nějakým způsobem vrátit,aby pocítili že někomu ublížili ,že něco udělali špatně ,že je to trest za něco.Celá tato story ,celý můj vztah ,co se dělo,přihodilo,víc bylo toho špatného...by bylo na dvě knihy.A proto doufám že Boží mlýny jim vše v brzké dobe semelou.Majka
I když je to hodně smutný čtení, působí to na mne pozitivně a to proto, žes napsala, že jsi už nad věcí a že už v tobě není nenávit. Zbyla jen hořkost a ani se ti nedivím. Za čas i ta hořkost zmzí a místo ní zůstane opatrnost. Ne nadarmo se říká, že láska je slepá. Kdybys byla trochu rozvážnější, možná bys ten nefér vztah prohlédla daleko dřív. Když je člověk zamilovaý, bývá běžné, že varovné signály odmítá přijmout, i když jsou velký jako panelák. Jak jsi popsala situaci, oba jsou to lidé bez charakteru, vlastně ani nevím jak to jinak nazvat. Takoví lidé ale nemají štěstí ve vzájemném vztahu díky svojí špatné povaze. Buď ráda, že již nemáš s nimi nic společného a jen sleduj zpovzdálí, jak bude pokračovat jejich štěstí, které jsi jim pomohla vybudovat. To štěstí nebude trvat dlouho. teď ublížili tobě, za čas ublíží sami sobě.
..ahojky,netušila jsem že mi odpovíš,ale jsem ráda.Bylo moc ublíženo přítelem,byla jsem v zoufalé situaci..chtěla jsem potrestání,ale již jsem nad věcí,ale stále doufám že se těm dotyčným se musí vše nějakým způsobem vrátit.Měla jsem přítele kterého jsem moc milovala,obětovala jsem se mu.Jen jsem netušila že on na mě celý vztah hraje divadlo jak mě miluje,že mě celý vztah podvádí se slečnou o 17 let mladší než je on.Celý vztah mě oba dva využívali při opravě přítelova domu,moc jsem se tam nadřela a když bylo dílo hotové tak vše vylezlo na povrch a chtěli se mě rychle zbavit.Přítel mi řekl že zjistil "že jsem pracovitá,že mě využil poze na práci,a nikdy mě nemiloval",začal mě pomlouvat a slečna mě urážela vulgárními výrazy,takto o něho bojovala.Využili mě fyzicky...citově...a přiznám se jsem sice nad věcí ale je to neustále ve mě.Jsem citově zablokovaná...mám strach z dalšího vztahu.Prý jsou manželé....
K provádění rituálu voodoo je základním předpokladem mít magické schopnosti.
Ty nemá každý a je to dobře, protože za chvíli by na Zemi nezůstal jediný
člověk, který by nebyl voodoo postižen. Samozřejmě že ti panenka nefunguje.
Ve tvých rukou je to opravdu jen kousek sešitých hadříků. Musela bys najít
schopného mága a nejen to, ten člověk by musel mít motivaci, aby ti pomohl,
není to jen tak někomu ublížit. Není viny bez trestu. Mág se dokáže ubránit,
ale pak by se negativní odplata směrovala na tebe, měl by ti to říct
a varovat tě. Jestli je tvoje nenávist vůči té osobě tak velká, že chceš
podstoupit riziko a poničit si i svůj vlastní život, na netu takové lidi
najdeš, i když jich není moc. Moje rada: V životě potkáš hodně lidí,
kteří tě podrazí, zklamou, ublíží, nebo zradí. Obracet se na voodoo v těchhle
případech je nerozum. Měj vlastní hrdost a vůli a všechno přebolí. Jestli
ti ta osoba opravdu ublížila, vrátí se jí to samo.
Pro Kristýnu: Není návod, bývá to jakákoliv panenka, nebo změť látky připomínající panenku, ale nezapomeň, bude to pořád jen kus látky. Pamatuj, že nevíc ubližuje vyslané zlé myšlení.
....panenka Voodo nefunguje,je to hloupost..dotyčný se těší dobrému zdraví.dala jsem i dotyčnou do soli ,zamrazila,pak spálila ,nic nefunguje...co vy na to?Poradíte,
AHOJ PROSÍM POTŘEBOVALA BYCH PODROBNEJ NÁVOD NA VOODOO PANENKU
Připojuji se k Hemenexovi. Podívala jsem se totiž na tvůj odkaz a to co jsem
tam viděla mi opravdu vykouzlilo úsměv na tváři, přesně jak se tam prezentuje.
Panenka voodoo v jednom šuplíku se srdíčkovou verzí "miluj mě něžně" a podobně.
Za takovou panenku z příze by dal jen hloupý člověk 150 kačen. Myslím, že kdo
by chtěl, tak by jí svedl sám a ještě lepší, i když vlastně na vzhledu moc nezáleží.
Tyhle panenky, na to jak jsou neumělé a nevkusné jsou jen kšeft s lidskou naivitou. To je tvůj byznys?
to jim děláš reklamu? Kolik máš provizi z prodeje jednoho kusu? Ještě, že jsi nenapsal, že jsi na ně narazil čistě náhodou ...
konecne dorazili uz i k nam na cesky trh:
www.minivoodoo.cz
jedna se o rucni vyrobu, spousty druhu a designu jsem z nich uplne nadsenej maj dokonce i Vanocni kolekci, videl jsem to pred 2rokama jen v japonsku a pak v americe.
Tkz tematicky si myslim, ze by to nekoho mohlo zajimat nejen ve spojenis VooDoo, ponevadz maj i jednu kolekci ktera se jmenuje Trochu VooDoo kouzla, ale taky maj krasny darky ze serie Valentyn, a jiny, proste zajimavy napocital jsem okolo 160 ti druhu
Ahoj, když jsem si to přečetla, našla jsem něco, co mi nesedí. Ten kdo se zajímá a hlavně...provozuje magii, není někdo, komu se druzí vysmívají. Naopak, vzbuzuje přirozený respekt. Za druhé, vzdálenost dvaceti metrů je na poli, jako kdybyste šli vedle něj, musíte jeden o druhém vědět. Nenapsal jsi, jestli tobylo ve dne, nebo večer a jestli ty stopy byly v normální hlíně, nebo ve sněhu. Netroufla jsem si sama ti odpovědět a proto jsem se obrátila na kamaráda povolanějšího než jsem já, kamaráda který s magií pracuje, aby se k tomu co jsi napsal vyjádřil. Napíšu ti sem jeho slova: "Zeptal jsem se svého instinktu … a potkal jsem vykřičník. Zeptal jsem se svého podvědomí …. a nepotkal jsem nic. Je tu příliš mnoho ALE a žádná Cesta, Linka, Nit, která by spojovala začátek s koncem. Jestli to není vymyšlený, tak se to takhle nestalo." a já se k němu přidávám, jen můžu dodat, že obrazotvornost a fantazie, někdy i chtění dokážou vyvolat podobné obrazy, ale to s magií nemá nic společného.
Stala se mi a mým kámošům strašně divná věc. K nám na školu chodí jeden kluk a je to ten typ, co nepatří mezi oblíbený, spíš mezi ty, co se mu každý směje a dělá si z něj srandu. (říká se o něm, že se zajímá o magii). Jednou jsem byl s kámošema venku a toho kluka jsme zahlídli, jak jde po polní cestě k lesu. Nudili jsme se a tak jsme ho sledovali. Byl asi o 20 metrů před námi, pořád se ohlížel (asi aby věděl jestli je sám a nebo o nás už věděl a koukal jak jsme od něho daleko). Asi přidal do kroku, protože jsme ho už po chvilce neviděli, ale šli jsme po polní cestě a tam jsou stopy vidět krásně, tak jsme šli podle nich. Přidali jsme taky do kroku a po chvilce jsme ho opět spatřili. Po pár minutách jsme ho zase ztratili, tak jsme šli opět podle jeho stop. Jeho stopy končili v podstatě uprostřed pole, kde široko daleko nic není ani neroste (prostě jen zoraný pole), takže se nemohl někam schovat a počkat až ho přejdeme. Bylo to divný a ještě divnější bylo to, že u těch jeho posledních stop byl vyhrabanej důlek a v něm voda nebo co a vedle toho důlku nějakej znak vepsanej normálně klackem do země. Byli jsme z toho trochu vyjevený. Najednou začalo poprchávat a tak jsme si řekli, že na něj kašlem a jdem zpátky. Otočíme se a co nevidíme!!!
Naše stopy byly pryč!!! To nás docela vystrašilo a přidali jsme do kroku. Před náma nebyli žádný stopy, (který tam měly být, když jsme šli za tím klukem!!!), a když jsme došli na začátek tý polní cesty, tak tam byl zase v zemi ten důlek s tou vodou a znakem a od tohoto místa byly už stopy naše i toho kluka!!!!!!!!
Jak Saty správně píše není to tak těžké ublížit, konat zlo, těžší, mnohem těžší je pomoci, konat dobro, stejně jako je snadnější dům zbořit než postavit.
Musíš si ale uvědomit, že ten kdo chce využít moci magie (ať už vúdú nebo jiné) musí věřit v existenci nehmotného světa se všemi jeho zákonitostmi a tedy i třeba v reinkarnaci a karmu. Bez toho to prostě nejde. A v tom je právě problém. Kde máš jistotu, že ten tvůj šéf je jen další vtělení vězně, kterýho si umlátila železnou tyčí v koncentráku nebo otroka, kterého jsi předhodila hladovým lvům v Římě? A teď se ti to vrací.
Píšeš, že jsi pracovala, že jsi odešla, pak jsi vítěz, neponížila si se na jeho uroveň aby ses mu mstila. Ať už byla příčina jeho chování jakákoliv, vyřešila jsi to, Tvá karma se vylepšila, určitě si se už i odměny dočkala. Tak proč to teď chceš kazit tím, že chceš aby "aby majiteľ zistil,,,aká je to sviňa a uprednostnil mňa". Co máš s ním ještě společného? Co je Tvým skutečným cílem? Proč majitel? Příliš mnoho otazníků.
Co tím chtěl Hemenex říct?
Nemluvíš pravdu, nejsi upřimná ani k nám a ani k sobě. Stojíš na propasti a jen na tobě teď záleží, kterým směrem vykročíš. Zda do hlubiny nebo na pevnou zem, zpět na Cestu. Věřím, že to bude správné rozhodnutí protože věř, že Zlo ještě nikomu štěstí nepřineslo.
pro Matěje (Saty, 22. 11. 2008 00:19)
Ahoj Matěji, když si napíšeš do vyhledávače VooDoo, vyhodí ti to plno informací, jde o to, jaké informace hledáš
Jde to Katarino, ublížit někomu je snadné, sama jsi poznala co je stalking. Jestli je někdo svině, tak to druzí poznají taky, jen jsem tě chtěla varovat, abys nešla do něčeho, co by se už nedalo vrátit. Ten, kdo by to chtěl pro tebe udělat, by musel být velmi dobrý známý, protože je to pro něj risk, přesto že by se zlo vracelo k tobě. Cizí to pro tebe možná také udělá, ale za to se platí a dost.
Uvaž, jestli tvoje zloba je tak velká, že bys nelitovala peněz. Když ne, napiš mi mail a já ti dám kontakt, ale počítej, že ti to štěstí nepřinese.
Nemyslíš tohle...Voodoo: Umění ďábla 2 (2005)? Jestli jo, tak tady je odkaz, můžeš se na film podívat on-line, ale nedoporučuje se pro slabší povahy.http://filmy.itelka.com/voodoo-umeni-dabla-2-2005
ahoj lidi mam otazku je naka moznost se o tyto veci dovedet blizi informace hodne mne to zajima... kdyztak mi napiste na mail matess0.4@seznam.cz
chcela by som sa spýtať, či sa dá ublížiť niekomu, ,,,kto ubližuje a cíti sa sám bohom,,,,,pracovala som v jednej firme 3 roky,,,ale šéf ma psychicky deptal,,,musela som odísť,,,dá sa, aby majiteľ zistil,,,aká je to sviňa a uprednostnil mňa,???
Ďakujem za radu
Podívej se kousek výš, dala jsem ti tam video.
Našlo by se někde natočený ritual voodoo ?
Zná někdo návod na bílé i černé?DĚKUJI.
Zašlete prosím na meil tinrintin@centrum cz.
PROSIM FILM VOODOO ONLINE KTORI SA DA POZRET ZADARMO UZ SOM SKUSALA VELA STRANOK. PROSIM PORADTE MI. DAKUJEM.
a ta je cenna. takze bohudik :o)
V žádném případě nejsem ZKUŠENÝ praktik, jen jsem měl tu smutnou (a nemilou) možnost, si některé věci sám na sobě vyzkoušet. Bohužel nebo bohudík ? :-)
myslim ze jsi velice zkuseny praktik :o) Tvoje podekovani me tesi a uprimne ho prijimam. Prosim o zohledneni ze jsem taky pouze praktik a vychazim jen z osobnich zkusenosti. A ty ma kazdy svoje. kazdy je original.
i já se rád přiučím něčemu novému. děkuji
bodani, brneni v dlanich pochazi prave od 5,6 stavce. A to jsou emoce (blokady). Ale jiz mlcim a mizim :o))
kazdy je jiny. Ja to bohuzel posuzovala dle vlastnich zkusenosti a kazdy ma jine. Tyhle "veci od patere" jsou predevsim spojene s psychikou. Reaguji velice citlive na nase reakce vuci vnejsimu prostredi. Citliveji nez samy postrehneme.
A tak nas boli casto za krkem kdyz se bojime (schovavame hlavu mezi ramena), boli nas u srdce kdyz blokujeme emoce nebo nas boli v krizi kdyz nemame uspokojivou sexualitu. A je spousta dalsich psychosomatickych potizi. A tyhle potize reaguji jak na uplnek, tak na prichod konkretni osoby, nebo konkretni situace. Souvislosti se pak daji vycist jak z otevrene knihy.
Ale ja jsem pouhy laik. Citila jsem urcitou zpriznenost.
pro Renatu:
Já jako muž jsem zase utřel ... i když jsem se narodil ve stejný den jak ty tak v OP mám ty šestky vedle sebe jen 2 :-(((
pro Radku:
Myslíš si, že je možné aby kterékoliv degenerativní onemocnění páteře (mezi niž obstrukce páteře nepochybně patří) se vyskytovalo s jakoukoliv periodicitou? Třeba jednou za 14 dní? Nebo po úplňku?
Tuším, že kdyby bodání přicházelo například po těžkém pracovním výkonu nebo po dlouhodobém sezení u PC nebo u TV tak by to Renata asi nenazvala, že se vyskytuje jako podle "jízdného řádu" ale to je jen tušení a Renata nám určitě sama podá vysvětlení :-)
promin :o) (radka, 18. 06. 2008 14:39)
fakt! :o) A neni to lepsi byt za mladsi? No ja jsem rocnik 59 (pohodlne prase) a tesi me kdyz mi hadaji o 15 let min. Kdyz jen o deset tak zpozornim:o))
...vrrrr... tvoje první věta se mi tedy vůbec ale vůbec nelíbí!!! :-))) Svůj věk jsem netajila. Hned v prvním příspěvku jsem řekla, že jsem Střelec zrozený v roce koně ohnivého - a to je rok 1906 nebo 1966, jiný ne ;-)
tipovala jsem te na mladsi. Vlastne ani nevim proc, ted kdyz jsem cetla tvuj prispevek tak se da odhadnout ze mas neco za sebou. Svedeni v dlanich ci jinych mistech mivam taky. Rikala jsem si ze se neco divneho deje :o)) Nakonec jsem zjistila, ze je to obstrukce z patere. Zpusobena napetim v oblasti 5,6 stavcem. Naucila jsem se uvolnovat i pri plne zatezi.
Predem se omlouvam, ze se snazim odpoutavat pozornost od "tajemna". Ne ze bych tomu neverila, naopak. Jenze zivot me poucil ze to na co se soustredime, tak kam zamerujeme pozornost to je pak nas zivot. Jaky si ho udelame takovy ho mame.
Zejmena u magickych utoku ci utoku vodo jak se zde o tom pise. Pokud jsme sami v sobe v harmonii, tak nam nikdo neublizi. Nase mysl posloucha pouze nas.
Děkuji za milá slova. Vstřebávám je. ... Jen k tomu datu narození. Ani já nemám v datu šestky tři. A ani jsem to nikdy netvrdila! ;-) Pouze jsem řekla, že číslo 666 mám jak ve své občance tak v řidičáku. A mám ho tam proto, že ho tam mají všechny ŽENY narozené v říjnu, listopadu a prosinci roku 1966 :-) ... S přáním pěkného dne, Renata.
Jedná se s největší pravděpodobností o aplikaci (použití) panenky po způsobu ad. c) (viz. můj minulý příspěvek). Tedy do určité míry naprosto neškodný, který má jediný cíl a to ten abys sis ty sám vsugeroval (vnutil) nějaké problémy (bolest,strach, pocení, špatné sny, atd.). Čím víc to budeš ignorovat a nemyslet nato tím líp.
Jestli ale přesto chceš něco poradit, co by to pomohlo se chránit, tak tady je takový jednoduchý a přitom neobyčejně účinný, univerzální rituál:
Vlez pod sprchu (nebo do vany) a pouštěj si na sebe střídavě vodu nejdříve co nejvíc teplou (a představuj si že se poléváš očistným ohněm, který s tebe dokonale smývá všechny stopy zla) a potom studenou, né ale ledovou (a představuj si, že sebe odíváš ochranou chladivou slupkou energetického brnění - právě pocit chladu a pocit znecitlivění povrchu kůže tomu pocitu hodně napomáhá.)
Snaž se abys ses osprchoval co nejvíc aniž bys ses musel roztylovat otáčením, klekáním, máváním rukama, roztíráním vody po sobě atd. proud vody by měl být plynulý a stálý.
NEZAPOMEŇ! Centrum a zdroj veškeré tvé síly a obrany je uvnitř tvé hlavy! Čím do toho dáš víc svého vlastního přesvědčení, tím bude výsledek lepší.
Tento rituál je právě pro svoji univerzálnost a učinnost dodnes hojně používán lidmi, kteří ...
Ahoj chci se zaptat na nějakou ochranu proti Voodoo jelikož se mi dostalo zpráv že asi tak 5-6 nejmenovaných osob na mě prý udělalo Voodoo a to že mi zabodli jehlu do ruky a do nohy.
Díky Jakub.
maji vsichni. Jsou to instikty. Jenze interpretovat tyhle instinkty vetsinou nedokazeme spravne. Protoze je mame prehlusene jiz vzorci (mustry) vychovy-domestikace. A tak oddelujeme, skatulkujeme, soudime a tridime tak jak nam to nas mozek predzvyka. V naivni iluzi ze jsme to my :o) Jsou to pouze vlozene vzorce (konstrukce) ktere se nam projektuji automaticky do vedomi nezavisle na nasi vuli. A kazdy si je interpretuje nejak dle mustru z detstvi.
Ten kdo rozdeluje divky na behny a slusne je plne v zajeti vlastnich dogmat. A mel by nejdrive osvobodit sebe. Aslespon si myslim :o))
asi jsem nejstarsi clen zdejsi spolecnosti a tak to cele vidim z celozivotniho uhlu. Kdyby to co pise LLeas nebo Renata napsal padesatnik, tak bych to asi posuzovala jinak nez kdyz to napise uplne mlady clovek vstupujici do zivota. Myslim ze mlady clovek jeste nepracuje s vlastni psychikou a tak se stane, ze psychika pracuje s nim. Hemenex to napsal jasne, je to zaklete ve vizualizaci. TA muze ovladat nas nebo my si vizualizujeme co ovladat chceme.
Nejlepsi je podle me se podivat na zivot jako celek, co vlastne chceme, kam chceme, kam kracime. Jdemem tam kam chceme? Odpoutat pozornost od ruznych "atrakci" a zamerit se jen na to co vlastne v zivote chceme. Cistit si hlavu. BYt panem svoji mysli. Jeste prijde doba, kdy povolime a nechame hlavu (psychiku) aby prevzala oteze. Ale ne hned. Nejdriv je treba ovladnout sebe.
Tvoje "dary", až na jeden, znám. Musím ti ale přiznat originalitu za jejich interpelace.
S poměrně rozšířeného a obvyklého pocitu de javue (moji teorii jak vlastně vzniká jsem zde již několikrát popisoval) vyvodit, že ti bůh dává druhou šanci zachovat se jinak, s tím se ještě nesetkal, proč by ale to nakonec nemohla být ve tvém případě pravda, to by jsi ale musel mít možnost svobodné volby a ruku na srdce, tu ty pravděpodobně v těchto okamžicích ale nemáš.
A ty opravdu poznáš už po pár slovech, kdo je vrah, kdo je panna a kdo děvka? Kdo je dobrý a kdo je zlý? Tak proč jsi chodil s holkou, o které jsi věděl, že má "předpoklady", že tě jednou podvede? Asi měla něco co jsi chtěl víc než její věrnost, že? :-))))
Ale jestli je to pravda, tak to raději skrývej a rozhodně to nevykládej kdekomu na potkání (ani na internetu ne), protože za tohle tě nechá zabít každej politik i zločinec, pro obě kategorie jsi totiž stejně smrtelně nebezpečný.
A teď k tématu: panenka má několik funkcí:
a) je berlička pro méně schopné (jako třeba křížek pro křesťany nebo srp a kladivo pro komunisty)
b) působí jako sjednocující prvek pro davové zaklínadlo, modlitbu, kletbu (jako kostel pro křesťany nebo manifestace pro komunisty)
c) hlavologie - když oběť rituálu pak najde panenku se svoji podobou ...
Nejméně si sám sobě ublížíš, když ji budeš používat jen jako c), je to rychlé a spolehlivé.
Béčko je v našich zemích spíš jen pro exhibicionisty - rozhodni se sám.
ad a) Vědoucí už v dobách tak dávných, že ještě ani neexistoval čas znali to co vědci objevili teprve před pár desítkami let a dostali za to Nobelovu cenu .... (tak konec pohádky, tak a teď vážně :-)
Podle základních zákonů hermetiky (co je dole je i nahoře, co je v části je i v celku, ...) lze nahradit rostlinu semínkem, člověka třeba jeho vlasy, atd. (vědci vynalezli DNA a lidé nadaní viděním aury vidí okolo semínka auru celé květiny). Myslím, že jsem řekl dost.
Nikde jsem to, co jsem zde napsal nevyčetl, neptej se mě ale jak to vím, stejně bys neuvěřil. I já mám totiž "dary" ale psát ti o nich na tvůj mail nebudu a jestli je alespoň zrnko pravdy na tom co o sobě píšeš, tak určitě víš proč.
Ahojky, je fantastický, co jsi napsal. Opravdu nejsi sám, kdo má podobné "dary". Schopnost poznat za pár okamžiků koho mám před sebou, mám také. Když jsem o tom mluvila s různými lidmi, kteří mají mimořádné schopnosti, mysleli si nejdřív, že vidím auru toho člověka. Nevidím ji, tuhle schopnost nemám, ale možná ji vnímám jinak. Dá se říci, že jsem se ještě v odhadu povahy, upřímnosti, nebo lži u konkrétních lidí nespletla. Přijímám to s povděkem, protože mě to určitě uchránilo mnoha zklamání. Dál popisuješ, že se ti zdá, že jsi určité životní situace již někdy prožil. To také znám a dokonce se mi vybaví následujících pár vteřin, vím slovo které bude proneseno, nebo vím jaká bude reakce. Jsou to jen vzácné a prchavé okamžiky, ale jsou. Nemám ale dar jako ty, vidět co dělá ten, na kterého myslím. Jen se mi stává hodně často, že dotyčný/ná, se zakrátko na to ozve. Naposledny se mi to stalo nedávno, když jsem myslela na spolužačku, kterou jsem neviděla 6 let.
Dál popisuješ podivný stav, do kterého ses dostal. Byl to asi astrální výlet na krátkou vzdálenost. Buď rád, bylo ti dovoleno poznat, že duše může existovat nezávisle na těle. Pochybuji že byla zásluha jakéhosi anděla, že ses dostal zpátky. Při astrálu na krátkou vzdálenost není žádné nebezpečí, jen to trochu vyděsí, když to nečekáš. Dostal ses zpátky silou vlastní vůle. Jinak dík za moc zajímavý komentář.
pro Renatu (Hemenex, 15. 06. 2008 18:55)
reaguji sice trochu s odstupem ale snad není zas tak pozdě ... :-)
Cítím, že je toho víc, mnohem víc co jsi chtěla říct ale neřekla. To vůbec nevadí, naopak, není nutné všechno hned lámat najednou. Jsou věci na které se potřebuje to nejcennější co existuje, a to je čas. Čas na vývoj, čas na poznání, čas na pravý okamžik.
Začnu tím, čím ty končíš, bolestmi v dlaních přicházející podle "jízdního řádu".
škoda, že nepíšeš to nejdůležitější, podle jakého to řádu ty bolesti přicházejí. Intervaly se zkracují, jsou stejné nebo se prodlužují? V kterou denní nebo noční dobu pak přicházejí, mají nějakou souvislost s měsíčními fázemi? Nebo s Tvými ženskými periodami? Jak dlouho trvají? Jsou stejně dlouhé nebo se délka bolesti mění? Protože nic z tohoto nevím, tak jen krátce:
Nejprve na uklidněnou, reinkarnace Krista nejsi - tomu nebyly přitlučeny hřeby doprostřed dlaní :-) na stigmata (protože jsi nevěřící) tak můžeme taky zapomenout - to ovšem nevylučuje možnost, že jsi byla fanaticky věřící v některém minulém životě.
(teď budu až primitivně polopatický tak se prosím neuraz)
Vizualizuj si bolest (kdykoliv, dokonce i tehdy když zrovna žádnou nepociťuješ).
Když by ti to nešlo, tak tady je (velice stručný) návod:
trénuj svoji představivost, na všechno a na cokoliv, až budeš bravurně zvládat si představit vítr ve vlasech, chuť vody na rtech a zvuk úderu hromu, pak přejdi na další fázi. Představuj si, že lidi kolem tebe jsou jen postavičky viděnýma přes ifračervené (zachycující teplo) brýle. Budeš vidět některé části "teplejší " a jiné "studenější". Pak zkus takto (s pohledu jiné osoby) vidět sebe - je to snadné, horší je "to" takto vidět rovnou sám sebe na sobě. Pak třeba můžeš i přes zavřené oči vidět na svých dlaní červené, pulsující body v místech, kde se vyskytuje bolest.
Vizualizuj si tu bolest. Buď v klidu s rukama v klíně, dlaněmi dolů. Myšlenkou si bolest znásob (nemusíš ji ale fyzicky vůbec pociťovat) až červené skvrny nabudou přesných kontur. Pak se pokus svoje ruce zvednout ale tak aby tvoje fyzické ruce zůstali na kolenou. Poradím drobný trik, svoje astrální ruce zároveň se zvedáním i otáčej dlaněmi nahoru. Pak jasně uvidíš jestli bolest zůstane dole nebo se zvedne.
Když zůstane dole (ve fyzickém těle) původ bolesti je ve fyzickém světě nebo jsi jen někým "prokleta", jestli je ale bolest spjata s tvojím astrálem, museli bychom se podívat do tvojí minulosti a to já přes net neudělám. NIKDY NEUDĚLÁM.
PS: jen tak mimochodem, taky jsem se narodil 14.12. a taky v roce koně ale protože to bylo tentokrát v minulém století, tak ty šestky jsou tam jen dvě :-)
všechna slůvka jsme si v mých článcích převeďte na jsem. jak rychle píšu tak kolikráte překlpnu. Hold jeden prst je rychlejší než ten druhý. :-)
věřím že to pro ní byl šok. Jednu chvíli myslela že jí odněkud sleduji. Další "schopnost" která mne ale nijak nenadchla je stav podle mého názoru mezi životem a smrtí do kterého jsem se dostal 4x v průběhu půl roku po babiččině smrti. Mněla mne moc ráda a já jí také. Spal jsme v obýváku na pohovce, lépe řečeno usnul jsme při koukání na televizi. Ale pak jsem se vzbudil, kouknul na televizi a mněl jsme pocit že musím jít zavolat rodičům. Vstal jsme a šel k poličce pro telefon. V momentě kdy jsme ho chtěl uchopit to prostě nešlo. Vylekalo mně to ! A jak jsme se lekl tak jsme se v tu ránu zase ocitl na válendě ale ve svém těle ! Byl jsem polámaný srdce mi bilo nepravidelně.Nejspíše to byl stav kdy duše opustí tělo.Nejhorší na tom je že při návratu jsem v mžiku spatřil svoje tělo z vrchu ! Vstal jsem a v šoku si říkal jen to byl živý sen ale jak bych pak věděl co přesně dávali v televizi ! Nikdy jsem ten pořad neviděl a přesně jsem věděl co dávali.To mne tak vyděsilo že jsme mněl potřebu s někým mluvit. S kým jiným než mně blízkým.Volal jsem našim. další stav byl když jsme spal opět sám v posteli,byla noc a já se chtěl probudit.Nešlo to.Nemohl jsme pohnout jedinou končetinou ani otevřít oči ! ale byl jsem vzhůru. Bál jsme se té tmy a věděl že musím rozsvítit. Bojoval jsme tak dlouho až se mi do jedné ruky vrátil "cit" tedy spíše jsem tou rukou hodil na noční stolek a bouchal do něj tak dlouho až se mi podařilo rozsvítit světlo . Otevřel jsme oči a u své postele jsem viděl tmavou postavu. vypadala jako má maminka z mládí když jí bylo tak do 30 let usmívala se na mně a po prvotním záleku jsem cítil že je to dobrá energie ale přesto jsem se bál. Nemohl jsme ani otevřít ústa. Citlivost se mi do těla vracela ještě asi 10 minut. Pak jsem teprve mohl vstát. Věřím že když věříme a snažíme se alespoň občas a trochu být dobrým člověkem tak nás něco z hůry ochraňuje a dává nám tyto dary... Třeba jsme už dávno mněl zemřít ve spánku a ti "andělé" co mne ochraňují mne dali sílu bojovat a nezemřít... Co já vím.Dlouhý dopis že ? :-) Doufám že to poskytne impuls k zamyšlení a dovolí tak ostatním překonat hranice a bariéry k tomu se svěřit se svou vyjmečností. dotazy a pokud se chete podělit o své yjmečné schopnosti pište na LLEASS@seznam.cz budu jedině rád
Hledal jsem něco o vodo abych si mohl vyrobit panenku a zkusit zdali to funguje ale ... :-) nic konkrétního jsem tu nenašel a tak jsme se chystal odejít. Přečetl jsem si jen pár řádek o vašich "darech" a tak měn napadá podělit se o svůj. Mám toho víc co ovládám a o čem jsem si jistý. Mám dar po chvilce, z pohybů, artikulace, tónu hlasu a mnohých dalších, poznat osobnost. Vím kdo je čeho schopen, kdo lže, kdo naopak mluví pravdu. Poznám jaká slečna je ještě počestná a jaká naopak běhna. Poznám kdo má špatnou auru (auru vraha či naopak dobrého člověka). Je to asi o té "citlivosti" vnímání. Svět je veliká kniha jen v ní umět číst :-) Další má "schopnost" kterou bohužel nijak nedokážu je v osudových okamžicích změnit děj. Něco mi v tu chvíli řekne tahle situace se už děla a mně kolikráte i vyděsí fakt že už se to vážně stalo a já mám možnost reagovat tak aby se vše odvíjelo jinak... jako by mi Bůh dal druhou možnost vše udělat jinak. S tím mám ale pak spojeny i občasné výpadky paměti.Což je v mém tak mladém věku 24 let docela divné. Bohužel těmito schopnostmi to nekončí. Matka je původem polka z malé horské vesničky z neposkvrněného prostředí. Mívá stavy kdy vycítí co přesně dělám a že je něco v nepořádku, já mívám to samé o ní a o bývalé přítelkyni na které mi vážně záleželo.Byla 300 km na soustředění a já přesně věděl že v tu chvíli dělá něco nekalého že mně podvádí ale ne sexuálně pouze líbáním. Po mírné zpovědi se mi přiznala... Jsme hold takový děd vševěd. Ju a prý jí otravovalo a zarazilo že zrovna v tu inkriminovanou dobu jsem jí napsal co právě dělá a ať to nedělá...
Když vás oba čtu, tak musím reagovat. Teprve s odstupem času si uvědomuji různé náznaky,
zvláštní situace, nebo stavy, které mi cosi naznačovaly a já je buď nechápala, nerozuměla
jim, nehledala souvislosti a nebo je přehlížela. Stalo se mi takových věcí víc,
ale tenhle se mě nejvíc dotkl. Asi tři měsíce před náhlou smrtí přišel
táta s tím, že si uděláme černou hodinku. Zapálil svíčku, já udělala kafe a začali
jsme si vykládat. Nikdy tohle předtím nebylo. Líbilo se mi to a říkala jsem si, že má
ptřebu se vypovídat. Vykládal mi o sobě, o svém mládí a klukovinách co tropil, o svých
láskách a pak o svých dvou okamžicích v životě, které přiřadil k těm nejšťastnějším...
o narození brášky a mě. Tátu jsem odjakživa milovala, ale po téhle jeho zpovědi
jsem poznala i pocit, který tam do té doby nebyl, - citovou závislost na něm.
Scházel mi doma totiž moc, protože delší čas nežili s mamkou ve společné domácnosti,
scházel mi i přesto, že jsem za ním často chodila. "Týden před osudným dnem jsem
zas k němu na chvilku zaskočila a nezapomenu na to co mi řekl: Mám tě moc rád
a mým největším přáním je, abys byla v životě šťastná, ne bohatá, ale šťastná,
pak už si nepřeju nic jiného. Těším se až zase přijdeš."
Týden na to, asi deset minut o mím příchodu k němu, náhle zemřel. V klidu, u stolu,
jen si položil hlavu na stůl a už nebyl.
Zpětně mi to přijde, jako kdyby v posledních třech měsících věděl, že brzo přijde
jeho chvíle a jako kdyby chtěl rozdat všechno dobro, co v něm bylo.
Napadalo mě všechno možné, ale to, že bych mohla o něj přijít, ani náznakem.
Já si teď uvědomuju, že informace o budoucím se k nám dostávají,
ale většinou je lidé přehlídnou, protože jejich citlivost je vnímat otupěla,
vyjma pár jedinců jako jste vy dva. Snažím se od té doby být otevřená
různým i zdánlivě nesouvisejícím signálům a teď nevím, jestli je pochopení těch signálů
pro člověka přínosem, nebo mu pak jen komplikují život. Věřím každému vašemu slovu, věřím že prožíváte přesně to, co popisujete. Věřím i tomu, že někteří lidé dokáží vnímat i daleko víc.
Teď mě tak napadá - je náhoda, že i můj tchán i ta cizí babčinka, jak já babičkám říkám, zemřeli v listopadu?
Ahoj. Už jsem tě četla ráno. Jsem na těchto stránkách dnes poprvé, tak postupně prozkoumávám všechny jejich šuplíčky, jak mi čas a zaměstnavatel dovolí.
Empatie je taky bomba věc. Vím přesně o čem mluvíš, i co v daných chvílích prožíváš. ... Nikdy jsem tomu nevěřila, ale od určité doby se nevysmívám už ani telepatii. Na zemi jsou dva lidé, s kterými mi to "funguje". Jedna žena, vzdálená ode mě 600 kilometrů. A jeden muž, který je trochu blíž, dělí nás pouhých 280 kilometrů. ... Jsou chviličky, kdy přesně vím, co dělají, nač myslí. ... V listopadu jsem měla jednu z těch svých "vizí", že tomu muži umře babička. Mimochodem - v životě jsem tu ženu neviděla. Když 26.11. zemřela, nikdo mi to neřekl a já stejně cítila, že někde téměř 300 kilometrů ode mě, se se mnou někdo rozloučil. "Oficiálně" jsem se to dozvěděla až o dva dny později. ... Od té doby mě ta stařenka ale často "navštěvuje". Paradox je, že opravdu nevím, jak vypadala ve skutečnosti. Ale vím, že kdybych ji nějakým zázrakem mohla potkat, což se samozřejmě nestane, okamžitě ji poznám.
Ahoj
Zažívám něco podobného. Ani nevíš, jak jsem rád, když vím, že na tomhle světě nejsem sám, kdo má taky divný problémy. Ty máš předtuchy a já přehnanou empatii. Někde něco slyším, vidím a já tu věc nebo situaci cítím a ani se na ní nemusím nějak soustředit. Ale neplatí to vždycky, ale většinou ano. Už jsem sem jednou psal, tak si mě tu najdi a přečti si, co tíží mě. Snad to jednou skončí
Ano, s tím, co píšeš, lze souhlasit, protože na každé úrovni se duchovní jevy vnímají jinak. Právě se chystám přepsat svůj článek o likvidaci duchovního světa v tom smyslu, že lépe je se dohodnout. Jenže pro každou dohodu musí být dána pravidla z levelu vyššího, což se právě děje. To nám dává naději, že duchovní oblast nám začne prospívat a my jí, že skončí konflikty a my už nebudeme jen hledat možnosti, jak se bránit proti útokům.
Milá Renato, schází ti jedna důležitá informace: kdo má předtuchu, má i právo o ní rozhodnout. Očekává se od tebe, že řekneš ANO nebo "NE, nechci, aby se to stalo". Máš právo odmítnutí.
Jo a nakoukni sem: http://www.medy.cz/magie/magie_medy.htm
vše se ti může hodit, dnes jsem se vrátil k prvnímu článku: http://www.medy.cz/magie/prirozena_vira.htm
Ahoj. Když pročítám komentáře, nevím co říct. A přitom jsem slov plná. Jen se jim najednou nechce ven. Pročpak? ... Narodila jsem se ve stejný den jako Nostradamus 14.12., jen samozřejmě v jiném roce, a to v roce Koně ohnivého. Číslo 666 mám proto jak v občance tak v řidičáku. ... Už pár let se mi stávají divné věci. Vím, kdo a kdy umře. Nikdy se mi ten pocit nelíbí, ale nedokážu ho odbourat. Nejvíc jsem trpěla, když se ta "vize" týkala mého tchána. Bylo to jako by ze mě cosi vysávalo energii a já jeho smrti stejně nezabránila. Zemřel v listopadu 1997. Byl čtvrtek, svítilo sluníčko a on se usmíval. Do poslední chvíle jsem přesvědčovala sama sebe, že tentokrát se má předtucha plete, že je to blbost. Byl veselý, zdravý a měl chuť na kafe. Šel jen metr a půl přede mnou po chodbě do mé kuchyně. Ale dveře do ní už nikdy neotevřel. Infarkt. ... Tehdy jsem sama se sebou začala opravdu bojovat. Nenáviděla jsem se. Obviňovala jsem se. A od té doby je to se mnou horší a horší. Vize mám stále. K tomu ovšem přibyly šílené bolesti hlavy. Uši mě bolí kolikrát tak, že mám pocit, jako by mou hlavou měl vést tunel nebo metro. Byla jsem už u všech možných lékařů - a jsem "zdravá". Od toho roku 1997 jsem podstoupila dvě gynekologické operace. ... Od loňského podzimu se mi k bolestem hlavy přidaly bolesti žaludku, které jsou na minutu přesné. Přijdou a odejdou. Mají svůj "jízdní řád". ... Ale co mě zatím vyděsilo nejvíc je skutečnost, že mám asi tak měsíc zvláštní "pnutí", bolest není to pravé slovo, uprostřed obou dlaní. Ten tlak se stupňuje a já si kolikrát připadám, jako by mě snad někdo přitloukal na kříž. Snad se nikoho nijak nedotknu, když přiznám, že věřící nejsem. Nejsem. Ale už takhle dál žít nemůžu a vůbec nevím, jak se tomu bránit. Šíleně mě to vyčerpává. Opravdu se cítím, jako by do mě někdo píchal špendlíky. Ať už do té hlavy, žaludku nebo do dlaní... Je toho víc, co mě "trápí", ale jak říkám - těm slovům se najednou ven moc nechce. I tak moc děkuji, že jsem měla možnost se tu vypovídat. S přáním pěkného dne, Renata.
ad Medy (Hemenex, 03. 06. 2008 22:37)
ostatně jako snad ve všem co tady Medy napsal (neplatí to pro to co psal jinam), musím s jeho odpovědí nesouhlasit.
Proč si myslíš, že energie vúdú slábne? To, že třeba slábne tobě přece ještě nic neznamená :-)
Po dlouhé věky nebylo na Světě tolik lidí s paranormálními schopnostmi. Pomalu nenarazíš na člověka, který by neměl osobní zkušenosti s pocitem, že to se mu právě stalo, že se mu o tom zdálo. Nové sekty a náboženské skupiny vznikají skoro každý den a ze vstupem planety do věku Vodnáře se "indigové" šílenství šíří doslova lavinovitě.
Nevím, kde žiješ ty, když máš pocit že magie umírá a mizí (tedy i vúdú) ale na Zemi tomu tak velmi pravděpodobně není.
Nejsem si jistý, jestli se dají negativní síly vizualizovat (jak sám píšeš, abych je pak mohl podle tvé rady ničit). To asi tak jako bych se snažil vizualizovat gravitační nebo elektrické síly, proč ne, že? Tvoje rady jsou fakt nad zlato!
A dál pak radíš aby si tu vizualizaci negativní síly zlikvidoval ohněm! Vždyť nejen pro bytosti které vyrůstali po několik reinkarnací v prostředí nasáklým křesťanským pozadím platí oheň za sídlo negativních sil. Promiň ale to je jako někomu radit jak utopit kapra.
Vždyť i v lidových bájích se mluví o tekoucí vodě jako o nejlepší obraně proti negativním silám (dodnes je používaná lidmi pracující s negativní energií, např. léčiteli) nebo o pevném spojení se zemí (později se s toho vyvinul mýtus o probodnutí srdce dřevěným kůlem - podle mých "osobních" zkušeností, to byla ale původně jen snaha přišpendlit (připoutat) k zemi Zlo něčím rychle rostoucí (proto např. osikou /v jiných zemích se mnohem úspěšněji používal a dodnes používá bambus/ a bylo jedno kam se bodne, protože sídlilo v těle a ne jen v srdci.
Takže jsi byl sice ve své odpovědi mnohem stručnější než já ale mám obavu, že také mnohem zavádějící ... ale možná, že to byl od Tebe jen úmysl, který jsem špatně pochopil a proto ho prozradil.
Ještě jednou díky Medymu:-)
Děkuji mockrát, pomohly jste mi:-)
Ahojky, požádala jsem osobu nejovolanější, http://www.medy.cz/index.htm, aby se vyjádřila k tvé prosbě. Jsem ráda že Pohodička - Medy reagoval.
Jen si dovolím k tomu dodat, že síla vúdú nikdy nedosáhne v Evropě takových výsledků, jako v místech, kde se praktikuje odedávna. Doporučila bych ti vyhledat u mě v menu rubriku " Příznaky oklutního útoku" a přečíst si, co to obnáší. Je to všechno založeno na psychice a proto jen vlastní silou se dokáže napadená osoba bránit, pokud ovšem ví, odkud vítr fouká. Amulety jsou předměty, které mají dodat odvahu, ale když se někdo podá strachu a pouze očekává co se stane, samy amulety nemají sílu ho ochránit. Dala jsem ti odkaz, jestli chceš, obrať se přímo na Medyho. Přeji ti, aby bylo zase dobře.
Díky moc, takže žádné amulety neexistují? Žádná trvalá ochrana?
Pro Irwinon: To si onen jeden člověk vzpomněl dost pozdě, energie vúdú již slábne. V podstatě jde o vyslání negativní myšlenky a přání, které má někomu ublížit a negativní bytosti zlé přání ochotně splnily. Člověk, který je schopen si negativní síly vizualizovat, může pomoci sobě i druhým tím, že ve své představě negativní síly zlikviduje například ohněm.
Zdravím vás všechny, jeden člověk v mém okolí se začal zabývat vúdú, také se zabývá stanismem, veřím že by byl schopný užít svých schopností proti lidem které mám rád. Prosím poraďte mi nějaké způsoby obrany proti těmto věcem.... děkuju..
Milá Andreo, chceš nelehkou věc. Největší sílu máš totiž sama v sobě. Nevěř tomu, že se bylinkami, nebo zaklínáním dá vrátit ztracené. Kdo by chtěl použít magii a ovlivňovat myšlení jiného proti jeho vůli, musel by počítat s následky a to si netroufne. Rozumím ti, bolí moc když odejde ten koho čověk miluje, ale stává se to hodně často. Jen ty sama musíš tušit, kde se stala chyba. Najdi v sobě sílu, přestaň brečet a uvažuj nad pravdou: Na ruině starého domu lze vystavět nový a daleko krásnější. Přeji ti, aby se ti to brzo podařilo.
Ahoj vsichni, vcera se se mnou po 9 letech vztahu rozesel pritel, zhroutil se mi svet. Udelala bych cokoliv, aby se ke mne vratil. Existuje nejaky zpusob, jak si ho k sobe zpatky pripoutat? Prosim, pomozte mi, budu vdecna za cokoliv. Moc dekuju
Ale já ti přece už poradil ... přečti si ještě jednou moji předchozí odpověď.
Stejně se musíš nejdřív ale rozhodnout co vlastně chceš (to je to nejtěžší rozhodnutí) protože pak už to (většinou) nejde vrátit.
Učebnice nebo návod k použití ale nehledej, neexistuje. Pokud ti ho někdo nabídne, je to buď podvodník a lhář, v lepším případě jen vůbec neví o čem je řeč.
Je to stejné jako s láskou. Na každým kroku na ni její stopy narazíš, na každým rohu se o ní mluví, každý s ní má svoje zkušenosti ale NÁVOD, návod, který bude fungovat u tebe ale u nikoho a nikde nenajdeš a přece přesto, když příjde, tak víš co a jak.
Ahoj Saty a Hemenexi. Psal jsem sem tenkrát o tý empatii přehnaný. Chci se jen zeptat nešlo by nějak zařídit, aby mě ta "přehnaná empatie" opustila? nebo aspoň, kdybych to uměl nějak ovládat
Zajímavý, fakt jo (Andrea, 05. 03. 2008 17:45)
Ahoj, mě by zajímalo, jak se můžu něco blíže o vúdú, o jejich praktikách. je na to i nějaká literatura? Teď jdem objevila tyhle stránky, a moc se mě to zaujalo.
Jednou jsem viděla v televizi, jak si holka vytvořila vúdú panenku a používala ji k "trápení" svého expřítele. opravdu to tak funguje? Díky za odpovědi.
Napiš mi na mail, uvidím jestli pro tebe můžu něco udělat.
ahoj potrebuju pomoct nechci to tu psat pro vsechny prosim ozvy se na icq 388928028 dekuji
Saty, Hemenex a Martina si zaslouží mé díky. Uvidím, jak to všechno dopadne....
Pro Hemenexe: Tak vidíš, já bych se sekla, typovala jsem to na tu přehnanou empatii. Když jsem tě četla, ošlo mi, že ty jsi takové stavy u sebe také popisoval, zřejmě víš o čem mluvíš. Děkuju ti za reakci pro Martina.
Martinovi: Omlouvám se, sezení na psychu bylo odloženo o 14 dní, ale slibuji, že na to nezapomenu a také se na to zeptám, ale pochybuji, že to bude tak blízko pravdě, jako od Hemenexe.
Doufám, že si neděláš legraci protože ani já si ji nebudu dělat (i když možná Ti to tak někdy bude připadat):
Tak nejprve Ti musím říct, že moc dobře vím co cítíš. Ale (alespoň podle mě) každý, s tebou uvedených příkladů, mluví o něčem jiném. To co cítíš na přednáškách není empatie (vcítění do pocitů druhého) ale projev jednoho z nemateriálních smyslů (mj. tedy i jednoho ze stavebních kamenů magie, atd.) - Představivosti. Tento lidský smysl se projevuje nejen jako výchozí základ pro činnosti a věci běžně uznávané a vyzdvihované(např. umění, výzkum atd.) ale i pro činnosti stejně běžně opomíjené, zavrhované a zesměšňované (např. magie, vúdú, spiritismus, léčitelství).
Právě představivost je brána, která ti může umožnit plně ovládnout nejprve své vlastní , později i cizí tělo, může Ti pomoci ovládnout síly, ve které možná ani nevěříš. Zpočátku nějaký vhodný vnější podmět může ve Tvé mysli spustit proces, který způsobí, že se ti zvedne tlak na 210/160 nebo naopak klesne na 80/40 a méně ale i třeba úplně zastaví srdce, později to třeba dokážeš i sám, jen pomocí svého Vědomí, své Mysli. Můžeš tak však ale i umřít, tak jak se to stalo třeba mě.
Ten druhý příklad je zase ukázka soucítění (neplést se soucitem nebo vcítěním) nebo-li se schopností na svém vlastním těle detekovat fyzické vjemy od ostatních osob. Později se může tato schopnost vylepšit natolik, že budeš schopen i přejímat nemoci, neduhy a bolest s ostatních sám na sebe a ty potom pomocí i síly své představivosti a schopností z ní vycházejících pak sebe vyléčit.
Ale to vše je jen počátek. Počátek dlouhé cesty. Cesty plné posměchu nejen od lidí zde na webu ale i v zaměstnání (zvláště budeš-li pracovat ve zdravotnictví), plné pocitu, že nejsi normální, když cítíš intenzivnější pocity bolesti při pohledu na trpící zvíře než u většiny (podle běžných měřítek) trpících lidí, plné okamžiků, kdy budeš vědět že ať uděláš to a nebo pravý opak vždycky ublížíš a bude ti to vyčítáno, plné pohrdání sám sebou, když budeš už po tisícikráte ukazovat jak cvičená opička jednoduchý ale o to efektnější "zázrak" jen proto aby ti vědci uvěřil, cesty plné ....
Nebo se otoč a zapoměň na vše. Buď třeba jen dokonalým milencem (protože budeš přesně vědět co a jak Tvá partnerka cítí a vnímá), udělej za život dva, tři malé zázraky ať zachráníš své umírající dítě, pomoz si třeba sobě v případě nehody a čas od času si zajdi do lesa "na kus řeči" se stromy ...
Bude to ale Tvoje Cesta a věř, že to bude ta správná Cesta, ať už si vybereš kteroukoliv z nich.
Ahojky Martine, je moc zajímavý co píšeš. Vypadá to na tu přehnanou empatii, ale tím spíš mě zaráží, že chodíš na zdrávku a budeš za čas muset být v kontaktu s nemocnými lidmi. Když by to takhle šlo dál, asi bys to neunesl. Zajímá mě to samotnou natolik, že jsem požádala dva lidi, kteří by ti mohli k tomu něco říct. Prvním z nich je Hemenex, který píše na tyto stránky a druhý, který je psycholog. Od psychologa dostanu vyjádření až ve středu, takže od něj to tady budeš mít ve středu večer.
Chodím na zdravotní školu a musím vám něco říct. Je to strašně divný, ale vždycky, když bereme v chirurgii i jiném předmětu nějakou chorobu, tak mi věřte, že ji pocituju. Ani učitele nemusím nějak extra poslouchat a začnou se mi dít divný věci. Například jsme brali vysoký krevní tlak jeden z příznaků vysokého krevního tlaku jsou bolesti hlavy a já je během několika minut najednou začnu mít a po chvíli zmizej nebo jsme brali onemocněni DNA (nevím jestli to někomu něco říká), mezi příznaky patří například kruté bolesti v palci u nohou časně ráno a samozřejmě za pár minut mě začalo úplně škubat v palci. Možná je to autosugesce, ale mě se stává, že třeba jdu po chodníku a najednou mě začnou bolet kolena a nechápu proč.... pak se otočím a vidím, jak za mnou nějaká maminka zvedá své malé dítě ze země, které upadlo a odřelo si kolena. Omlouvám se mezi voodoo to nepatří.
Nepatřím k webu no...Ale sou tu inteligentní lidi (huráá konečně) :-) a navíc sou tu i zajmavy věci i diskuze jinak namaloval bys mě tu hvezdu jak asi vypadala? email víš že???
Firmar nepatří k webu, jen se mu tu líbí, tak si povídá. Odpovídal jsi jemu, ale zřejmě reaguješ na to co jsem ti psala já. Jestli se tam zase podíváš, nenič nic co tam je a napiš sem, co jsi zjistil.
tak mi pošly e-mail a možná to zkusím, ale nepůjdu tam sám
no tak já nevím, co to bylo, byla tam miska a v ní kostky uhlí, tak to bude kadidlo nebo ne? Já se bojím, že kdybych tam přišel, tak tam zrovna někdo bude, ale budu o tom uvažovat.
Hmmm, to kadidlo mi tam nesedí, víš určitě že to bylo kadidlo? Jinak je to popis místa pro rituál včetně toho kruhu. Jaký rituál a k čemu měl sloužit už je jiná otázka. Nemusíš se ničeho bát, suchý kytky a nebo kruh na zemi ti neublíží. Proti tobě to zaměřený není a ani ke zlému účelu to nemuselo být, jsou i dobrá magická kouzla.
do toho kravína mě už nikdo nedostane. Na zemi byl jenom kruh a né nějaká hvězda.
NEvyfotil bys mě to?Je to možná že to byla hvězda pro černou magii nebo židovska nebo kalsicka ja sem v tecch hvezdach mco nevynzam proste bly to Kruh na Magii je možný že pro Černou enbo bílou těžko říct...Ale tohle bych spíš psal do tématu Magie :-) ale ono to je jedno
čauky! Byl jsem s klukama venku a vyprávěli jsme si strašidelný historky a pak nás napadlo, že se půjdem podívat do opuštěnýho schátralýho kravína, je totiž docela strašidelnej a to nás přitahuje. Bylo tam hrozně moc krámů a v jedné místnosti jsme našli schody, jak vedou někam nahoru. Našli jsme odvahu a vyšli po nich, otevřeli jsme staré plechové dveře a za nimi byla velká místnost asi půda nebo co, byla vidět i děravá střecha. To je všechno normální, ale bylo divný, že jsme tam našli na zemi namalovaný kruh uprostřed byl nějaký stůl a na něm svíčky, misky, kadidlo a suchý kytky a další věci, kolem toho kruhu byly nějaký symboly nebo co, co to bylo? Ví to někdo?
jak zničit babku: podle kosmického zákona se má vše řešit nejmírnějšími leč účinnými nástroji, postupy. Zabíjet babku asi není ten nejlepší postup, navrhuji ji odblokovat, odkaz na postup najdeš na konci mého předešlého článku.
pro Elišku, co vytrhla hřebík: i to, co jsi provedla, bylo součástí kouzla. Prostě jsi tam stát měla a měla jsi vyhrabat sošku, zachránila jsi asi život a možná i ten pán je rád.
Nečekej že se ti někdo ozve. Mágové si sami vybírají, koho chtějí zasvětit do tajů magie a voodoo.
Nemusíš se bát, negativní síla nebyla namířená proti tobě, naopak jsi možná někomu pomohla tím, že jsi panence jehlu vytáhla. Podívej se na odkaz, který ti Pohodička poslal, co všechno magie dokáže a voodoo je magie.
Přeji pohodový večer, tak nějak jsem si uvědomil, že úspěšný je ten, kdo se něčím liší od davu nebo alespoň od těch, kdo se za něčím spolu s ním pachtí. Mnoho lidí kolem nás je vedeno k prosazení svých zájmů hrubou silou, násilí a to patrně proto, že dosud to vedlo k úspěchu. Kdo byl drsnější, uspěl. Jak se postupně uzavírají možnosti hrubého násilí ve světské oblasti, lidé přecházejí k násilí do obasti duchovní, spirituální a pro násilí, které má prosadit jejich cíle, využívají duchovní síly. Není to žádný problém, protože v duchovním světě je narostá převaha negativních sil a to je dáno historickým vývojem, tedy sociálním systémem, který dosud násilí a násilné démony plodí. K tomu všemu je zde mnoho bludné negativní energie ve formě egregorů a útočných larev. Lidé si je ve své představě vytvářejí a posílají je na své oponenty nebo je nechávají bloudit mentálním prostorem, pro mnohé je to forma psychohygieny. Toto je zásada, proč to funguje a k zacílení negativní energie pak slouží snadné rituálny, které mají jednoznačně identifikovat oběť, zpravidla pomocí mumie, tedy částí těla oběti. Takto jsme se naučili si vzájemně škodit. Ta moje odlišnost, která mne vede k pohodě a úspěchu, spočívá právě v tom, že woodoo nepoužívám a že se dokážu proti němu bránit. Popis obrany jsem zveřejnil zde: http://www.medy.cz/tarot/ocista.htm
Pro Saty a Firmara (Eliška, 21. 11. 2007 19:28)
Děkuji vám oboum za ochotu :)
Kdo umi tady někdo vudu?prosim vas pisněte mi dyžtak na meila
slunickookrasne@seznam.cz
No v tomto opravdu moc skušenej nejsem ale pokud vím tak vzhledem že si tu Jehlu vyndala tak by si tý oběti měla pomoci ale envím ejslt isou naky vedlejší učínky ale myslim si že se ti nic nestane nvm počkej než ti odpoví nekdo skušenejší
Eliško, je zajímavé co píšeš, ale já si netroufám odpovědět, protože i když praktiky voodoo znám, tak v tomhle případě nevím kterým směrem půjdou účinky. Místo mě ti ale přijde odpovědět muž, nad jiné povolaný. Prosbu za tebe jsem poslala a věřím, že neodmítne.
Nazdarek. Stalo se to asi před 3 týdny. Šla jsem večer (bylo spíš šero) na procházku se psem, když jsme došli na naší tradiční cestu kudy chodíváme, všimla jsem si souseda, jak v dáli na poli něco kope. (byl to vždycky takový podivín) Bylo mi divný proč tam kope, tak v pozdní hodinu. Pořád se ohlížel asi aby si byl jistý, že ho nikdo nevidí. Já jsem byla schovaná za keřem a navíc už byla skoro tma, tak mě nemohl vidět. Byla jsem strašně zvědavá, co tam tak může kopat nebo snad zakopávat. Druhý den jsem se tam prostě musela jít kouknout. Přišla jsem tam a poznala jsem místo, kde kopal. Začala jsem kopat a asi 30 cm pod zemí jsem narazila na starou děravou nádobu, ve které byla jedna slámová figurka a v ní byl zabodnut hřebík v oblasti krční páteře. Hrozně se takových věcí bojím, ten hřebík jsem z ní vytáhla a zahodila ho. Figurku s nádobou jsem zase zahrabala. Udělala jsem dobře, nevíte?
nemíš zač...uf, už sem se lekl jak to u mě chodí že mi někdo bude nadávat že se pletu do věcí do kterých mi nic neni ... :D
Milá Ivetko,jsiopravdu takovej trouba aby jsi něco takového udělala,víš napsat že někdo někoho sere,je velice zlé.
Uvědom si že i ty stárneš a tím že chceš provést něco takového zlého sama na sebe přovoláváš zlo,kouzlo vúdú je kouzlo staré jako lidstvo samo,pokud umíš přemýšlet atk se pokus ,,,,
Co se asi stane když se kouzlo nepovede a ty přesto vyvoláš tohoto ducha,od toho okamžiku jsi TY NA SCÉNĚ,JENOM TY, PROTOŽE VZEŠEL Z TVÝCH RUKOU A TVÉ MYSLI,OD TOHOTO OKAMŽIKU JE S TEBOU A UŽ NIKDY NEBUDEŠ MÍT OD NĚHO POKOJ.
vÍŠ TITO DUCHOVÉ JSOU KRVEŽÍŽNIVÝ,CHTĚJÍ TEPLOU KREV A LIDSKÉ MASO,BUDEŠ MÍT TOP CO JSI CHTĚLA ,BUDEŠ ODSOUZENA K VĚČNÉ NEJISTOTĚ A NEUSTÁLÉMU STRACHU,SAMA POZNÁŠ CO JE TO STRACH A LIDSKÁ ZLOBA.
TO CO JSI CHTĚLA JINÉMU BUDEŠ MÍT TED TY.
Ahojky, jsem ráda že jsi mě podpořil, protože lidi jako je Ivetka si vůbec neuvědomují, co by se mohlo pak stát jí samotné. Díky.
Ivo ježíši...To si tak blaznivá?Jak psala Satanka Voodo a jak to řict? +Negativní učel?Heh to se ti to pěkne vratí a jestě si to vydtrpíš v dalším žiovtě...Že spácháš sebe vraždu?Hned se narodíš a budeš trpět ještě víc?Ja sem byl taky nedávno na otce naštvanej protože se u náš řeží rozvod a taky sem chtěl už skusit nakou tu černou magii a temnýho ducha naštěstí sem to neskusil a sem vdečněj ten ubožák mi za to nestojí aby mě s prominutím posral tenhle a další život ...
Hmmm, ty o tom mluvíš, jako kdybys chtěla vyzkoušet nový recept na buchtu. Vúdú je vlastně magie se vším dobrým i zlým co přináší. Když si budeš přát zlo, vrátí se ti to. Počítej s mlýny v budoucnu. Ani nebudeš muset být tak stará jako tvoje babka a tvoje děti se tě budou chtít zbavit, důvod si najdou. Co ty na to?
to si koupis devitku a ukouris ji hlavu az uz prestane votravovat zarucene kvalita overena firmou henkl
chtěla jsem se zeptat jak se mám zbavit babky docela mě
sere asi se z ní zblázním mamka ji má taky plný zuby tak vás prosíme o radu jak na ni.Ráda bych vyzkoušela Voodoo
Ahoj.....prosim chtela bych te poprosit jako predchozi zajemkyne jestli by jsi mi nemohla zaslat na e-mail postup vúdú....diky moc a mimochodem o te aure-jsme rada ze jsme si to zady u tebe precetla pac ja auru citi i vidim ale vsichni ze me delali blazna arikali ze jsme divna tak jsme si to radeji nechavala pro sebe a dost me to stvalo ze jsme kazdemu videla auru ale ted to beru jako prednost.me jse fajn a klidne napis budu rada.
Ahojky, teď hned ti nepomůžu, protože já se vúdú nezabývám a ani nikdo z mých přátel, ale když mi dáš mail, možná ti za čas pošlu nějaké informace. Jeden človíček odejel do Peru na několik týdnů na pozvání ke kmeni, který vúdú provozuje. Slíbil mi po návratu dát informace o tom, co se tam dělo. Napsala bych ti co bych se dozvěděla.
ahojky moc te prosim jak se dela vudu ja t proti nikomu nechci pouzit ale delam si takove zapisky diky pa
Tak ti moc děkuju, jsi opravdu milá...měj se hezky i ty....mimochodem...celá tahle stránka je moc bezva =)
Neomlouvej se, i takhle se učíme. Udělala jsem kompromis, napsala jsem do sloupku jak voodoo, tak vúdú a máme pravdu obě. Měj se.:-D
ou tak mi promiň, má chyba...omlouvám jse, příště nebudu dělat chytrou...promiň
Ahojky, než jsem o vúdú vůbec začala psát, dost jsem toho o něm přečetla.
Tady jsem ti zkopírovala něco na ukázku:
» hledání Slovo:vúdů, voodoo
Výslovnost:vúdů
Voodoo - psané též Vúdú, Vodou, Vodum, Voudou, Vodoun, Sevi Lwa, Sevis Gineh a další...
z lékařských stránek: Mechanismus neurovagální inhibice - je dobře známa lékařům, kteří už někdy spatřili, jak vypadá „smrt vúdú".
Zpráva z novin:
Vúdú bylo na Haiti oficiálně uznáno jako náboženství
18:04 - 8.4.
PORT-AU-PRINCE 8. dubna (ČTK) - Téměř 200 let poté, co Haiti získalo nezávislost, byl na tomto ostrovním státě oficiálně uznán kult vúdú jako náboženství. Informovala o tom dnes agentura DPA. Příslušné nařízení vydal v pondělí prezident Jean-Bertrand Aristide. Následovat má zákon, který právně postaví vúdú na roveň křesťanským konfesím."//
Takže pokud si někdo vybere jeden název z osmi předložených, ( je jich prý ještě víc ) pokaždé je to správně. Záleží pouze, jakému názvu kdo dá přednost. Já zvolila jednoduché fonetické vúdú a chyby jsem se nedopustila. Přeji hezký den.
ja bych chtěla jen řćt, že jse to píše voodoo a ne vúdú...:o)